کارسازی ایران

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین، در جریان بازدید تیم های فوتبال سودان و غنا در وهله انتخابی جام ملت های آفریقا که با برتری ۲ کنار صفر گشاده دستی به فرجام رسید، داور مسابقه در اقدامی عجیب سرمربی تیم ملی سودان را هل رحم و نقش بر زمین کرد.  

"آندره آیو" تو این مشق هر ۲ گل بازی را برای تیمش به علیه رساند، اما اتفاقی که تو این دیدار رادیکال بود؛ اقدام عجیب داور مسابقه بود که برخورد خشونت با سرمربی آویشن ملی پیاده روی سودان داشت. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، فریبا گودرزی گفت: فردا چهارشنبه و پنجشنبه علاوه پهلو مناطق ذکر شده، گستره بارش ها بیشتر می شود. بخش هایی از مرکز و سیرت شرق کشور را هم دربر می گیرد و نیز شدت بارش ها در جنوب غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بخاطر فردا بیشتر می شود. این سامانه جمعه تو قالب برف داخل بیشتر مناطق کشور بوسیله سوا سیرت شرق، شمال مغرب است. در سایر مناطق کشور تماشاگر بارندگی هستیم.

کارشناس هواشناسی گفت: این سامانه بارشی روز شنبه از سرزمین خارج می شود و نکته دیگر اینکه پنجشنبه و جمعه درون بیشتر مناطق ناحیه بارندگی و کاهش دما برای بیشتر استان های سرزمین در انتظار است که این سرمای فضا بیشتر درون شمال شرق خراسان جنوبی صورت می دهد.

وی اظهار کرد: بارش ها پنجشنبه و جمعه در مناطق غرب قلمرو به صورت برف است و برای سه روز آینده خلیج فارس و دریای خزر پرموج و ناآرام است. برای امروز و فردا باران ها در تهران با شدت و ضعف ادامه دارد و هوای تهران سردتر خواهد شد.

گودرزی گفت: شدت هوای امروز برای بیشتر استان های غربی و خصیصه غرب و سیرت کشور است و همچنین تهران و کرج باران ها همچنان به نسبت شدیدتر ادامه دارد و بالا آمدن آب رودخانه ها، لغزندگی جاده ها بوسیله علت بارش ها بود دارد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس، خبر بنده شهردار سیال صبح شنبه ۱۷ آبان در فضای رمزی و اصلی استان مازندران منتشر شد. یک نسب آگاه با تائید معارفه گفت: انگیزه برده مباحث مالی است و پاسداران گمنام امام زمان (عج) رجبی را برده و روانه بازداشتگاه موقت کرده اند.
شب گذشته، اپل زمان برگزاری رویداد ویژه ی خویشتن با شعار One More Thing را زمانه ۲۰:۳۰ بیستم آبان اعلام کرد. گمان می رود این رویداد به رونمایی میزان های جدید مک مبتنی بر آرم معطوف خواهد بود. حال شایعات جدید از عرضه ی پلتفرم تست فلایت (TestFlight) روی مک های متاخر حکایت می کند.مقاله ی مرتبط:نخستین محصولات مبتنی بر اپل سیلیکون جلوه گر شدند

اگر با تست فلایت آشنا نیستید، باید بگوییم رنجور بخاطر آزمایش برنامه های بتا است که توسعه دهندگان می توانند دسترسی زودهنگام به دستور کار های خود را قبل از عرضه داخل اپ استور برای کاربران iOS عرضه دهند. درحال حاضر، اپل تست فلایت را بوسیله طور انحصاری برای دستگاه های iOS، ازجمله اپل واچ و اپل تی وی نمایش می دهد. بااین حال، نسخه ی مک OS همچنین ممکن است به زودی سیاق اندازی شود.



در اوایل سال جاری، شایعاتی مبنی به خشکی امدن عرضه ی این قابلیت روی مک OS منتشر شد و انتظار می رفت اپل آن را تو کنفرانس توسعه دهندگان WWDC رونمایی کند. این امر هرگز رُخ نداد؛ اما اکنون انتظار می جوی اپل TestFlight را بوسیله نشانی بخشی از مراسم آتی خود رونمایی یواش.

به گفته ی اکانت توییتری Avi David و وب سایت The Verifier، اپل ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) در رویداد خود نسخه ی مک تست فلایت را معرفی خواهد کرد. پیش پر حرارت و تو ماه آگوست (مرداد)، اپل با استفاده از دستورالعمل های مک OS بیگ سر پلتفورم تست فلایت را بخاطر iOS به روز کرده حیات که مدال می دهد این شرکت در حال آماده سازی نسخه ی مبتنی کنار مک OS این پلتفرم است.

جدیدترین رویداد اپل روزگار ۲۰:۳۰ بیستم آبان برگزار خواهد شد و درون آن افزون بر اپل سیلیکون، اپل ممکن است هدفون های ایرپاد استدیو و ردیاب های ایر تگ (AirTag) و اپل تی وی جدید را رونمایی کند؛ البته هنوز مشهود نیست این محصولات در رویداد پیش رو عرضه می شوند یا به زمانی دیگر موکول خواهند شد.بیشتر بخوانید:نخستین محصولات مبتنی پیاده شدن اپل سیلیکون مشخص شدندتاریخ و زمان رویداد One More Thing اپل نمودار شداولین داده ها آیفون 13 محسوس شداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۲ آبان)آمریکا تو حال مهیا نمی تواند تیک مو را عقد کند
پس از ماه ها درخواست بانک ها بخاطر افزایش پاداش خدمات بانکی، تو نهایت بانک مرکزی از اوایل ماه آذر، کارمزدها را تکثیر می دهد. با افزایش اجر خدمات بانکی، سالانه حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به درآمد بانک ها افزودن می شود.

طبق ابلاغیه ی بانک مرکزی بوسیله تمامی بانک های کشور، پاداش عملیات کارت به کارت از ۵۰۰ بوسیله ۶۰۰ تومان بوسیله ازای هر یک میلیون تومان اضافه می یابد و در قیافه تکثیر هر یک میلیون تومان در فرایند کارت به کارت، معادل ۲۴۰ تومان به این مبلغ افزوده می شود؛ این مسکوک پیش از این ۲۰۰ تومان وجود.

صدور انواع کارت مغناطیسی بانکی از ۲ هزار و ۳۰۰ تومان بوسیله ۳ هزار تومان و صدور کارت هوشمند از ۵ هزار تومان به ۶ هزار تومان افزایش می یابد. اخذ موجودی کارت از خودپرداز که پیش از این ۱۰۰ تومان بود، ۱۲۰ تومان خواهد وجود که در عارض دریافت احصائیه ۱۰ ماتم آخر، ۲۴۰ تومان شمارش می شود. کارمزد اطلاع دادن ۱۰ گردش اختتام کارت معارفه ۱۵۰ تومان و دریافت حضوری و جاهل حضوری قبوض به زیبایی ۲۴۰۰ و ۱۲۰ تومان خواهد بود.

صدور رمز جدید انواع کارت بانکی حد هزار تومان نفقه خواهد داشت؛ کارمزد تغییر شمار اصلی کارت ۳ هزار تومان و وابستگی هر حساب جدید با کارت ۱۸۰۰ تومان گلچین شده است. احراز هویت مشتریان و استعلام از ثبت احوال دارای پاداش ۲۰۰ تومانی و درصورت استخبار براساس عکس ۸۰۰ تومان خواهد بود. خرج ی ارسال پیامک برای اطلاع از وضعیت حساب بانکی معادل ۳۰ تومان بوسیله افزودن ی هزینه ی پیامک و ضایع وجه اشتراک مجله سالیانه خواهد بود.

طبق مصوبه ی متاخر کارمزدها، مزد صدور دسته سیلی از آذرماه به ازای هر برگ، از ۱۲۰ تومان به ۲۰۰ تومان افزایش می یابد. ارائه ی صورت حساب سال جاری برای هر ورق ۶۰۰ و برای سال های گذشته، به زیبایی ۶۰۰ و ۷۲۰ تومان هزینه دارد؛ این هزینه پیش تر، ۵۰۰ و ۶۰۰ تومان بود.

بانک مرکزی اخبار کرده است که برای دریافت کد بورسی از شعب بانکی ۵ هزار تومان ستاندن خواهد شد. طبق مصوبه ی بانک مرکزی، کارمزدهای اعلامی متضمن حداکثر نرخ های زیبنده وصول از کاربران بانکی است و بانک ها برای خدمات خود نباید بیشتر از این میزان از مشتریانشان کارمزد دریافت کنند. بانک ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی می توانند به منظور رقابت با یکدیگر، حداکثر ۳۰ درصد کم از کارمزدهای مصوب دریافت کنند و برای افراد تحت پوشش بهزیستی و مستمری بگیران و مددجویان کمیته امداد، حداکثر ۱۰۰ درصد کارمزدها را ببخشند.خدمات پایا و ساتنا چیست و کارمزد آن چگونه خواهد بود؟مقاله ی مرتبط:سقف حلال واگذاری وجه کارت بوسیله کارت افزایش یافت

پایا سیستم تبادل اطلاعات بانکی است که به بانک ها اجازه می دهد تمامی تبادلات بین بانکی مشتریان خود را به صورت الکترونیکی عمل دهند. با پیاده سازی این سامانه، ارائه ی خدمات ازطریق اینترنت سهل می شود و بانک های تن آن می توانند بنا به التماس مشتری، در حساب های سایر بانک ها واریز خواه برداشت وجه انجام دهند. نیز امکان حواله الکترونیکی پول از حسابی در یک بانک بوسیله حسابی تو بانک دیگر (بین بانکی) فراهم می شود و مشتریان می توانند پول را از حساب خویشتن به حسابی در بانک دیگر به قیافه الکترونیکی حواله کنند.

کارمزد انتقال اسکناس بین بانکی باقی با مصوبه ی بانک مرکزی، یک صدم سکه تراکنش با کف ۲۰۰ تومان و تا سقف ۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد حیات. 

ساتنا سامانه ای الکترونیکی است که بوسیله صورت تکی و آنی، نابرابر و پردازش تراکنش های بین بانکی و دستور صیقل های موقت انجام می دهد. مشتریان بانک ملی می توانند با استفاده از این سامانه مبالغ بیش از ۱۵ میلیون تومان به حساب خود یا سایر افراد داخل سایر بانک ها منتقل کنند. کارمزد انتقال اسکناس بین بانکی ساتنا ۲ صدم درصد سکه تراکنش تا سقف ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

داخل ابلاغیه ی بانک مرکزی رمز ای به تغییر کارمزدهای شبکه الکترونیکی پرداخت شاپرک نشده است و افتتاح حساب عاری خرج و مزد خواهد ماند.بیشتر بخوانید:ضرردهی واحد موبایل ال جی درون فصل سومین ۲۰۲۰ کاهش جلوه گر کرده استگزارش مالی فصل سوم ۲۰۲۰ اینتل از دنباله سوددهی این شرکت حکایت داردکاهش تعداد کاربران فیسبوک درون آمریکا و کاناداعملکرد فراتر از انتظار گوگل در سه ماهه ثالث ۲۰۲۰اسپاتیفای از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر فعال گذر کرد
اساسا سال ۲۰۲۰ بخاطر همه پر اب و پرزحمت بوده است و عملا بخاطر همگی ی مشاغل هیچ نشانه ای از بهبود سریع چشم انداز وجود ندارد. هنوزهم شرکت های جهان امیدواری خویشتن را متوقف نکرده اند و همه درون جدیت اند با هنجار جدید سازگار شوند و جایگاه خود را در این وضعیت متاخر روبرو کنند. بوسیله زبان تجاری، این بدان معنا است که ازنظر ارزیابی کلی، در مدخل خودرو تغییرات و فرازونشیب های زیادی وجود دارد. به زبان میسر تر، برخی همکاری ها بهتر از بقیه در حال تغییر فضای تصرف وکار هستند.



بیست و یکمین گزارش سالانه ی اینتربرند (Interbrand) بوسیله نام «دهه ی امکان» شرکت ها را درون بسیاری از بسرنوشت شوم دچار کردن های مختلف کسب وکار تجزیه و تفریق می کند؛ اما ما بیشتر به اتفاق های رخ داده تو برندهای خودرویی فرع مند هستیم. درون اوضاع واحوال کنونی، تنها یک برند خودروساز قاهر شد بهبودی در ارزیابی خویشتن بخاطر سال ۲۰۲۰ را ثبت کند. این تحقیق از سه نکته ی بنیانی در روش ارزیابی خویشتن استفاده می نرم:عملکرد مالی محصولات یا خدمات برندنقش برند درون غرض های خریدقدرت رقابتی برند و اقتدار خلق کردن وفاداری و درنتیجه تقاضای مستقر و سود تو آینده

نتایج این تحقیق نشان می دهد که تویوتا باردیگر در بین برندهای تجاری خودروساز درون سیاهه ۱۰۰ برند لایق اینتربرند مقام نخست را ازآنِ خود کرده است. در میان طولانی برندهای تجاری این فهرست، خودروساز ژاپنی با ارزیابی ۵۱/۵۹۵ میلیون دلار در جایگاه هفتم صبر دارد. شاید این ایستگاه چندان بخاطر تویوتا حیرت آور نباشد؛ زیرا که این انبازی معمولا نشانی پرفروش ترین خودروساز جهان را کسب می کند. دقیقا پایین تر از تویوتا، مرسدس بنز با نرخ ۴۹/۲۶۸ میلیون دلار و پس از آن، بی ام و با ارزش ۳۹/۷۵۶ میلیون دلار در جایگاه سومین مقدر شدن خودرو قرار می گیرد. 

بااین حال، بها تویوتا در سال ۲۰۲۰ درمقایسه با آخرین ارزیابی آن در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۸ درصد کاهش یافته است؛ روندی که در تمام برندهای خودرویی موجود درون این ارزیابی مشاهده می شود. هیوندای، عزب برند خودرویی حیات که بها برند خود را در سال ۲۰۲۰ گشایش بخشید و سالانه ۱ درصد افزایش را تجربه کرد و بدوی وهله از سال ۲۰۰۵، بوسیله عنوان پنجمین شرکت ارزشمند خودروساز در فهرست قرار گرفت. اینتربرند ارزش کل برند هیوندای را ۱۴/۳ میلیارد دلار تخمین می زند که این رقم بیشتر از تسلا با ۱۲/۳ میلیارد دلار خواه فورد با ۱۲/۶ میلیارد دلار است.

مایک روچا، مدیر جهانی ارزیابی برند اینتربرند، افزایش کمتر هیوندای را ناشی از گسترش تجارت محموله ونقل درون آینده و اعلام برند فرعی آیونیک (Ioniq) دانست. سایر برندهای خودرویی موجود داخل این فهرست کاهش قیمت برند تخمینی را ثبت کردند؛ بوسیله طوری که فورد و لندرور بوسیله ترتیب با ۱۲ و ۱۳ درصد، بیشترین افت سالانه را به نام خود ثبت کردند.مقاله های مرتبط:تویوتا بار دیگر عنوان ارزشمند ترین خودروساز جهان را تصرف کردفهرست ارزشمندترین خودروسازان جهان منتشر شد

با نگاهی بیشتر به فهرست، درمی یابیم که تسلا نمو چشمگیری یافته و توانسته است خود را درون جو کلی بین تمام شرکت ها بوسیله رده چهلم برساند. آخرین باری که تسلا توانست داخل جدول بهینه برندهای جهانی هویدا شود، به سال ۲۰۱۷ برمی گردد. براساس ارزیابی اینتربرند، مقدار بازار این خودروساز برقی ۱۲/۷۵۸ میلیون دلار است. تسلا پس از کنار گذاشته شدن از سیاهه در سال ۲۰۱۹، موفق شد باردیگر در میان ۱۰۰ برند مقدم جهانی و بوسیله طور کلی در رتبه ی ششم خودروسازان قرار گیرد. رتبهبرندارزش برندتغییر نسبت بوسیله سال 2019۱تویوتا۵۱/۵۹ میلیارد دلار۸- درصد۲مرسدس بنز۴۹/۲۶ میلیارد دلار۳- درصد۳بی ام و۳۹/۷۵ میلیارد دلار۴- درصد۴هوندا۲۱/۶۹ میلیارد دلار۱۱- درصد۵هیوندای۱۴/۲۹ میلیارد دلار۱ درصد۶تسلا۱۲/۷۸ میلیارد دلار---۷فورد۱۲/۵۶ میلیارد دلار۱۲- درصد۸آئودی۱۲/۴۲ میلیارد دلار۲- درصد۹فولکس واگن۱۲/۲۶ میلیارد دلار۵- درصد۱۰پورشه۱۱/۳۰ میلیارد دلار۳- درصد۱۱نیسان۱۰/۵۵ میلیارد دلار۸- درصد۱۲فراری۶/۳۷ میلیارد دلار۱- درصد۱۳کیا۵/۸۳ میلیارد دلار۹- درصد۱۴لندرور۵/۰۷ میلیارد دلار۱۳- درصد۱۵مینی۴/۹۶ میلیارد دلار۱۰- درصد

در بیرون از حیطه ی خودرو، برندهای فناوری ازجمله اپل و آمازون و مایکروسافت به زیبایی رده های اول تا ثالث را ازآنِ خود کرد ه اند و بر سایر برندهای دنیا کاملا برتری دارند. به طور کلی، اینتربرند اپل را با ارج ۳۲۲/۹ میلیارد دلار به عنوان ارزشمندترین برند دنیا شناساندن کرد و آمازون با ۲۰۰/۶ میلیارد دلار پس از آن قرار گرفت. شبکه های اجتماعی و همکاری های ارتباطی همچنین در همگی گیری جهانی ویروس کرونا موفقیت هایی تجربه کرده اند.بیشتر بخوانید:خودرو برقی هیوندای برای کودکان معرفی شدشاسی بلند جنسیس GV70 شناساندن شدمؤسسه کانسومر ریپورتس، فناوری سوپرکروز کادیلاک را گران کردن از اتوپایلوت تسلا دانسترنو مگان سدان ۲۰۲۱ شناساندن شدابرخودرو بوگاتی بولید معرفی شد
AباGHAROOOON حذف پژو 2008 از خط تولید ایران خودرو، آخرین محصول مونتاژ داخل با پنج بازیگر کیفی نیز از فهرست معاینه چونی وزارت صنعت معدن و تجارت خارج شد. پیش از این، سیتروئن C3 سایپا همچنین دارای پنج بازیگر براساس معیارهای کیفی وزارت صمت حیات. جالب پر حرارت اینکه، دشت چهار هنرپیشه نیز تو میان خودروهای مونتاژ ایران به یک مورد محدود شده است و فقط هایما S7، چنین شرایطی دارد.

وزارت صنعت، از سال ها پیش اقدام به مطالعه کیفی خودروهای تولید (مونتاژ) داخل می کند؛ اما جزئیات و معیارهای امتیازدهی کارشناسان این وزارتخانه برای عامه مردم، مبهم است. براساس طبقه بندی خودروها تو این گزارش که سه ماه یک بار منتشر می شود، پنج سطح قیمتی وجود دارد. احتمالا به همین دلیل  خودروهای ارزان قیمت بازار مثل ساینا و تیبا دارای سه بازیگر کیفی هستند؛ ولی محصولی مشابه ام وی ام X33 که معمولا رضایت بالای مشتری را در نظر سنجی ها داشته است، عزب دو ستاره دارد.



براساس گزارش منتشر شده توسط وزارت صنعت معدن و تجارت، در سطح نرخ یک (گروه یک) فقط چری تیگو 7 وجود دارد. این کراس اور چینی مونتاژ مدیران خودرو، سه ستاره کیفی پژمرده است. در سطح قیمتی دو، هایما S7 چهار ستاره دارد و تنها کالبد دسته محسوب می شود.

داخل سطح بانوا سه، دو محصول مونتاژی کرمان سواری   جک S5 و  S3 سه بازیگر کیفی به مشت آورده اند.در این سطح قیمتی همچنین دو میوه دیگر مدیران خودرو یعنی تیگو 5 و MVM X33 S S نیز حضور دارند که تیگو 5 سه ستاره کیفی را بهره خویشتن کرده است؛ اما MVM X33S توانسته دو بازیگر به دست.

بیاورد سطح بانوا چهار تقریبا تمامی محصولات ایران خودرو را محتوی می شود و اشفته ترین رده قیمتی در آمار کیفی خودروهای تولید داخل. است درون این رده بانوا برلیانس H230 شریک پارس خودرو، درکنار دنا پلاس، پژو 207 هاچبک و صندوق دار دنا پلاس هر کدام چهار ستاره کیفی بوسیله دست.



آورند محصولاتی مانند رانا، پژو 206SD، پژو 206 و دنا همه سه بازیگر کیفی. دارند بخش دیگری از این سطح قیمتی را محصولات تولیدی درون سایت های شهرستانی ایران خودرو تشکیل می. دهند داخل این سطح قیمتی، سمند تولیدی درون سایت تبریز، پژو پارس خودکار تولیدی در سایت های کرمانشاه، تهران، خراسان، فارس، مازندران و پژو پارس تولیدی در خودروسازی ( فردا سایت ایران خودرو داخل سمنان که توسط بخش خصوصی اداره می) شود همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خویشتن. کردند تنها علیه تولیدی ایران خودرو که تو این سطح بانوا قرار دارد؛ ولی توانسته تنها دو هنرمند کیفی را کسب بطی ء پژو ۴۰۵ است که در سایت خراسان این خودروساز تولید می.

شود سطح قیمتی پنج نیز از محصولات تولیدی خودروسازی سایپا تشکیل شده.است درون این سطح قیمتی، کوییکR پارس خودرو، کوییک و تیبا ۲ سایپا، ساینا و تیبای سایپا سیتروئن بود دارند که همگی سه هنرمند کیفی از وزارت صمت پژمان.اند بیشتر:بخوانید فولکس واگن گلف دوگانه سوز مدفوع و بنزین شناساندن شدهیوندای النترا 2021 با امکانات رفاهی و ایمنی بیشتر معرفی شدشورای رقابت به خودروسازن، مجوز افزایش قیمت تا ۲۵ درصد دادفناوری تمام خودران تسلا، ۱۰ هزار دلار قیمت داردفیات 500 برقی 3 1 معرفی
به گزارش همشهری آنلاین، و بوسیله نقل از تسنیم حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل سرزمین درون ارتباط تلفنی با دادستان مرکز استان خوزستان ، دستور پیگیری بلافاصله تباره وشتم زن بالغ درون شهر آبادان را صادر کرد.

براساس این گزارش، دادستان طاس کشور پس از مشاهد فیلم منتشر شده داخل فضای مجازی از ضغطه و شتم یک زوجه جوان داخل آبادان، درون تماسی تلفنی با دادستان مرکز استان خوزستان ، دستور پیگیری فوری را صادر کرد و گفت: نتیجه سریعا جهت پیگیری بعد به دادستانی اعلام شود.

دادستان کچل سرزمین نیز دستورات لازم مبنی بر تحقیق توام با سرعت و قاطعیت لازم و داخل چارچوب قانون داخل پیگیری این پرونده را صادر کرده اند.

به گزارش تسنیم، معاون مدنی حکومت انتظامی آبادان نیز فوری پس از انتشار این کلیپ اعلام کرد: اختلاف شخصی با صاحبخانه سبب درگیری در "بریم" آبادان بوده است؛ همچنین مأمور خاطی حراست فیزیکی پالایشگاه دربند شد.

امیرسام کمایی افزود: داخل تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه نفاق انحصاری داشته و برای تسویه حساب خبردار مسکن شده که توسط اهالی در خانه و مأموران محافظت منطقه محبوس و تحویل مأموران کلانتری شده است