کارسازی ایران

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیدکریم حسینی گفت: تکمیل و راه اندازی قطار شهری اهواز یکی از ترجیح های اصلی نمایندگان استان در محفل شورای اسلامی است. این پروژه با وجود این که متجاوز از ۱۵ سال از مناقصه و عملیات آن می گذرد، اندک از ۳۰ درصد پیشرفت داشته است و بسیاری از شهرهای دیگر که با اهواز آغاز کرده بودند، حالا توانستند پروژه متروی خود را به پایان برسانند.

مهتر کنفرانس نمایندگان خوزستان تصریح کرد: با ردیابی مسئولان و کانون توانستیم مجوز نشر ۵ هزار میلیارد ریال اوراق شریک را برای تکمیل خط یک ترن شهری اهواز اخذ کنیم و تو حال موفق شدیم مرحله دوم را نیز ردیابی کنیم و امیدواریم به زودی مرحله دوم نیز اختصاص یابد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داخل معلول درج مصاحبه سعید چلندری معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران داخل کتاب ۲۱ شهریور ۹۹ و ادعای وی مبنی بر اقدام نیروی آسمانی به بستن فرودگاه چابهار بوسیله روی پروازهای غیر نظامی، کارشناس امور اراضی و املاک نهاجا بوسیله این اظهارات پاسخ رحم.

ممیز امور اراضی و املاک نیروی فلکی گفت: ضرورت دارد آدم شریف منطقه مبدا باشند در واگذاری اراضی نیروهای مسلح، برابر مصوبات ابلاغی بوسیله ارتش می بایست معادل ریالی خواه زمین معوض دریافت شود، ولی نیروی آسمانی درون ازای واگذاری ۲۵۰ هکتار زمین از اراضی پایگاه کنارک، از سال ۹۷ تا کنون هیچ متد ما به ازایی درخواست نکرده و آن را تحفه ای برای نمو و ترقی اقتصادی و محرومیت زدایی منطقه قلمداد کرده است.

او گفت: مسئولین منطقه آزاد چابهار، ۲۵۰ هکتار از اراضی سندیت کنارک را از سال ۹۷ با هدف تأمین زیرساخت های فرودگاه فعلی دریافت کرده اند، اما متعاقب آغاز فاز عملیاتی فرودگاه جدید، از عمل تعهدات خود، خودداری نموده اند که این اقدام به کاهش سطح ایمنی پروازها منتهی شده است. فقط درون ایران اتفاق می افتد؛ تعطیلی ناگهانی فرودگاه چابهار تا اطلاع ثانوی | استاندار: نیروی فلکی اعتذار کند

وی ادامه داد: فرودگاه فعلی از زیرساخت های لازم برخوردار بوده و صرفا با کمتر از ۱۰ درصد از هزینه ساخت فرودگاه جدید، امکان روزی برداری مورد امید منطقه آزاد برای توسعه اقتصادی را دارد و الباقی احترام می توانست صرف رفع محرومیت از منطقه شود.

کارشناس امور اراضی و املاک نیروی هوایی گفت: مستندات موجود، صورت جلسه ها و سازش نامه ها کاملا گویای نمونه نقش آفرینی این اقدام خوب و ارزنده برای انسان شریف منطقه بوده است. بهتر است مسئولان محترم بوسیله توافقات و ابلاغیه ها و مستندات رجوع فرمایند. فرافکنی ها و رسانه ای کردن موضوع به شکل کاملا دگرگون سازی شده و بی تابی اذهان عمومی نتیجه ای نداشته و آدم شریف منطقه یکدلی فرزندان پیرو در نیروهای فلکی در حوادث گوناگون از عموم سیل اخیر را فراموش نخواهند کرد. به همین دلیل به مصلحت ازاله بیش از این به جزئیات موضوع پرداخته شود و از متولیان حکم درون منطقه آزاد و مسئولین استانی مراد دارد واقع گرایانه و به دور از خرج کردن مطالبی که مورد سواستفاده بیگانگان و دشمنان قرار می گیرد اظهارنظر فرمایند.
به گزارش همشهری آنلاین در حالی که هفته گذشته وقوف از خروج دو ورزشکار پرسپولیس از لیست جزئی از جمله بعد این آویشن داده شده وجود اما گویا با توجه به وضعیت سرخها در نقل و انتقالات این دو ورزشکار درون این تیم ماندنی شده اند. توافقات ابتدایی بین باشگاه پرسپولیس و انصاری و ربیع خواه ادا شده است و احتمالاً این بازیکنان قرارداد خود را تمدید خواهند کرد.



پرسپولیس تو خط دفاع تنها سه گانه بازیکن تخصصی دارد و بوسیله دیدن حفظ محمد انصاری که اقتدار بازی در دو پست دفاع را دارد برای این تیم جبری است. ربیع خواه اما با تداوم حضورش در پرسپولیس سه رقیب سرسخت در پست هافبک دفاعی دارد. کامیابی نیا و نوراللهی که سالها رقیبان حقیقی ربیع خواه بودند و میلاد سرلک بی قراری که امسال به این جمع افزودن شده است.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری صدا و سیما، به گفته رئیس پارک علم و فناوری زنجان، این دستگاه تا ۱۰۰ مترمربع فضا پیرامونی خود را از بود کرونا ضدعفونی و پاکسازی می کند و قادر است همزمان چهار فعالیت را ایفا دهد.
گوشی شیائومی پوکو ام ۲ (Xiaomi Poco M2) که روز هشتم سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۸ شهریور ۱۳۹۹) رونمایی می شود، مقابل اطلاع دادن رسمی انبازی سازنده دارای ورق نمایشی با وضوح فول HD پلاس خواهد وجود. پوکو نیز می گوید این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه ی رم روزی می گیرد. پوکو و Flipkart مدتی است که برخی جزئیات مقدماتی درباره ی گوشی پوکو M2 دردسترس قرار داده اند و ظاهرا هرچه به تاریخچه رونمایی M2 نزدیک می شویم اطلاعات بیشتری از آن منتشر می شود. پوکو پیش تر گفته است که گوشی پوکو M2 فراغت است از صفحه عرضه «ارشد» با بریدگی قطره ای شکل تو بخش بالایی برای میزبانی از دوربینسلفی استفاده کند و عمر باتری تمام داشته باشد.

مدل بالارده تر گوشی یعنی پوکو M2 پرو که هفدهم تیرماه امسال رونمایی شد، باتری ۵،۰۰۰ میلی آمپرساعتی داشت و از نمایشگری ۶٫۶۷ اینچ با پنل LCD و وضوح 1080p کاربرد می کرد. پوکو M2 پرو به طور طاسی شباهت های متجاوز زیادی به ردمی نوت ۹ پرو شیائومی داشت. این موضوع احتمالا بدین انتزاعی است که پوکو M2 قرار است مدل ری برند شده ی ردمی نوت ۹ باشد. ردمی نوت ۹ یکی از میان رده های شیائومی بوسیله احصائیه می آید که صفحه عرضه ۶٫۵۳ اینچ IPS LCD با وضوح ۲٬۳۴۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل دارد و به اندروید ۱۰ و تراشه ی هلیو G85 مدیاتک و حداکثر چهار گیگابایت حافظه ی رم و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۲۰ میلی آمپرساعتی فراهم است. 

گوشی پوکو M2 بوسیله زودی در تاریخ ۱۸ شهریور امسال رونمایی می شود.

تصویر اصلی مقاله، ردمی نوت ۹ را نشان می دهد.بیشتر بخوانید:ویدئو اولین گوشی شیائومی با دوربین سلفی داخل زیر نمایشگر پدیدار شدرندر منتسب به ال جی K52 جلوه گر شدجالب ترین گوشی های جدید نمایشگاه ایفا 2020 و روزهای قبل از آنظرفیت باتری گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس سامسونگ روشن شدوان پلاس کلوور تو فهرست گیگ بنچ رؤیت شد
زمانی که کوالکام از تراشه های ۵ جی رونمایی کرد، تماشاچی افزودن چشم گیر قیمت گوشی های هوشمندی بودیم که از آخرین خراش های سری اسنپدراگون با مودم ۵ جی استفاده می کردند. بااین حال، شرکت آمریکایی تراشه هایی از سری ۷ اسنپدراگون معرفی کرد تا فناوری ارتباطات 5G با پر پشت به مراتب ناچیز نسبت به گوشی های هوشمند فراهم به تراشه های سری ۸ اسنپدراگون دراختیار فرع مندان صبر بگیرد.

حال، مشخص شده که برنامه ی کوالکام عزب محتوی محصولات درفش دار و میان رده پریمیوم نمی شود؛ بلکه درآینده تماشاگر گوشی های هوشمندی با مشخصات ابکی افزاری پایین رده خواهیم وجود که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند. امروز خبری منتشر شده که کوالکام تراشه ای پایین رده با مودم  5G تولید می کند و مقصود می جوی از این خراش در محصولات شرکت هایی مانند موتورولا، اوپو و شیائومی مصرف شود.

رسیده اولین محصولات مهیا بوسیله تراش جدید انبازی آمریکایی نیز داخل اوایل سال ۲۰۲۱ روانه بازار می شوند. نکته زیبنده توجه، کاهش چشم گیر قیمت محصولاتی خواهد بود که ارتباطات 5G را دراختیار کاربران قرار می دهند. درواقع گوشی های هوشمندی مشابه گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با قیمتی بیش از هزاره دلار روانه بازار شدند و حال گزارش ها نشان می دهند که محصولات حاضر به تراشه ی جدید کوالکام درون بازه زیاده چرب یا شیرین ۱۲۵ تا ۲۵۰ دلار قرار می گیرند.

در نمایشگاه IFA سال گذشته بود که کوالکام تراشه هایی از سری ۶ و ۷ اسنپدراگون با مودم 5G معرفی کردن کرد و حال گویا نوبت بوسیله سری ۴ اسنپدراگون گویا تا مدلی با مودم 5G داشته باشد؛ البته هنوز مشخصات شاداب افزاری و حتی شهرت تراشه جدید کوالکام مشخص نشده است. بااین حال، ارائه محصولاتی ارزان ارزش با محدودیت های ارتباطی مدرن می تواند برای بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند وقوف متجاوز خوبی باشد. کریستیانو آمون، یکی از مقام های بلندپایه کوالکام در تک تراشه جدید توضیح می دهد:ما بازرگانی مرتبط با فناوری 5G تو جهان را سرعت بخشیده ایم و می خواهیم تامین شویم که اکثر محصولات مقرون به نفع سازوار با فناوری ارتباطی 5G از تراشه های سری اسنپدراگون مصرف می کنند.

چنین ادعایی بسیار جسورانه است؛ زیرا که کوالکام عزب سازنده ی تراشه برای گجت های قابل حمل زدودن و رقبای توانمندی مانند سامسونگ و مدیاتک دارد. بااین حال، مقام ارشد کوالکام بوسیله موفقیت تراش ی معرفی کردن نشده از سری ۴ اسنپدراگون امیدوار است و انتظار دارد اکثر محصولات اقتصادی موجود در بازار با فناوری 5G مجهز بوسیله تراشه متاخر این شرکت شوند.

شاید بتوان گفت شیوع بیماری کرونا و تأثیر موکد آن روی بازار گوشی های هوشمند دلیلی بوده که دادرسی های کوالکام را دگرگونی داده است. آوردن قابلیتی بالارده بوسیله محصولات پایین رده مدال دهنده ی تغییراتی وسیع در برنامه های باهم اتحاد کردن آمریکایی محسوب می شود؛ در مدت بسیاری از ویژگی های محصولات بالارده را می استعداد نام برد که با بود گذشت چند ساله از زمان معرفی کردن آن ها هنوز برای محصولات پایین رده شناساندن نشده اند.مقاله های مرتبط:تراشه اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G کوالکام تو ایفا 2020 معرفی شدکوالکام تراش اسنپدراگون 732G را رونمایی کرد

تو هر صورت، چنین تبدیل سیاستی به نفع کوالکام خواهد بود؛ از طرف میلیون ها کاربر در بکلی دنیا وجود دارند که از محصولاتی کم قیمت قیمت استفاده می کنند و معرفی گوشی های هوشمندی با بازه قیمت ۱۲۵ تا ۲۵۰ دلاری می تواند بسیاری از آن ها را برای خرید تلفن هوشمندی جدید راضی نرم.بیشتر بخوانید:تراشه اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G کوالکام در انجام 2020 معرفی شدمدیاتک تراش هلیو جی 95 را با پردازنده گرافیکی استحکام شده رونمایی کردکوالکام خراش اسنپدراگون 732G را رونمایی کردسونی بخاطر تأیید عزت پیش خرید پلی استیشن 5 راهکار بی سابقه ای را در پیش می گیردTSMC بخاطر تولید تراشه ها با لیتوگرافی ۲ نانومتری آماده می شود
مراسم آی اف ای خواه همان ادا (IFA) که در برلین برگزار می شود، ازجمله همایش های فناوری پایه هرسال است و زیاد اهمیت دارد. همگی ساله شرکت های بزرگ حوزه ی فناوری در برلین حضور محسوس می کنند و دستاوردهای جدیدشان داخل مرزوبوم ی فناوری را به نمایش می گذارند.

همایش ارتکاب ۲۰۲۰ اختلاف مهمی با سال های گذشته دارد که درنتیجه ی دنیاگیری ویروس کرونا خلق کردن شده است. ویروس کرونا باعث تعطیلی نمایشگاه های متجاوز زیادی شد؛ اما مسئولان برگزارکننده ی ایفا همچنان روی برگزاری این سنت تأکید کردند تا اینکه سرانجام با تدارک رویت تدابیری مهم، مجوزهای لازم را شهود کردند. جنز هایتکر در برگزاری جلسه ای آنلاین برای تشریح برنامه های تعیین شده ی ایفا ۲۰۲۰ به رسانه ها گفت: «صنعت ما به پلتفرمی خاص حاجت دارد. این پلتفرم قرار است IFA باشد؛ اما نه به آن نحوی که می شناسیمش.»

ادا بزرگ ترین رویداد فناوری در اروپا به احصائیه می آید. این همایش همواره داخل مقدماتی روزهای سپتامبر در برلین برگزار می شود و توجه افرادی زیادی را درون سراسر جهان بوسیله خود دعوت می یواش. IFA جایی است که مشارکت های مبصر مرزوبوم ی فناوری همانند ال جی، سامسونگ، فیلیپس، سونی و... دور یکدیگر جمع می شوند و محصولات متنوعی را معرفی می کنند که درون بین آن ها تلویزیون های هوشمند اندوه بوسیله چشم می خورند. داخل IFA هرسال شناساندن محصولات صوتی متعددی را نیز تماشایی هستیم و برخی شرکت ها ادوات خانه ی هوشمند نیز رونمایی می کنند. تعدادی از شریک ها نیز وسایلی معرفی می کنند که مخصوص آشپزخانه هستند. 

ایفا بدوی بار در سال ۱۹۲۴ برگزار شد. در آن زمان، انجام بوسیله لباس کنوانسیون رادیویی برپا می شد. ادا برخلاف بسیاری از رویدادهای مملکت ی فناوری، درهایش را بوسیله روی عموم مردم باز می کند و افراد زیادی از سراسر گیتی در سپتامبر به برلین می جریان تا داخل محل برگزاری ایفا حضور یابند. بااین حال، این وضعیت در سال ۲۰۲۰ مانند قبل پایدار نیست و نهادهای مسئول نیز از نقض رویداد Global Markets در IFA 2020 خبر داده اند.

رسوم ایفا ۲۰۱۹ به شدت تو مجتمع توجه استراحت گرفت و محصولات متعددی در آن رونمایی شد. نوکیا با پیشگاه داخل عمل ۲۰۱۹ چند گوشی جدید معرفی کردن کرد. همچنین، در این تشریفات تلویزیون های هوشمند ال جی، لپ تاپ های جدید ریزر و ایسوس، نخستین اسپیکر قابل حمل شریک شدن سونوس با نام Move، روزگار های هوشمند جدید گارمین و فیت بیت و... را دیدیم. جمع بندی ایفا ۲۰۱۹ را از اینجا می توانید مطالعه کنید.

همایش ایفا ۲۰۲۰ قرار است چگونه برگزار شود؟

چند ماه پیش، نوبت آلماندر معلول دنیاگیری ویروس کرونا، سر جدیدی وضع کرد که براساس آن، برگزاری تمامی رویدادهایی با زیاد از ۵،۰۰۰ نفر شریک کننده ممنوع است. بررسی ها مدال می دهد این قانون تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۳ آبان ۱۳۹۹) سفت خواهد ماند. بدین ترتیب، نهادهای مسئول عمل سه گزینه پیش روی داشتند: ۱. لغو مراسم؛ ۲. به تعویق انداختن آن تا پس از ۳ آبان ۱۳۹۹ (با فرض تمدیدنشدن ضابطه وضع شده)؛ ۳. برگزاری مراسم داخل شهریور با تهیه دیدن تدابیری و اعمال تغییراتی در فرایند برگزاری. نهادهای مسئول درنهایت گزینه ی سوم را برگزیدند.

در همین زمینه، این نهادها بوسیله طور مستقیم با مقام های برلین وارد شرکت شدند تا مفهوم جدیدی برای برگزاری همایش ادا روی حکم بیاورند. درون این نحو جدید، مراسم همچنان برگزار می شود و به لطف تدابیر سلامتی محور، سلامت شرکت کنندگان بوسیله سربزرگی نمی افتد خواه شاید بهتر باشد بگوییم مخاطره تهدیدکننده ی سلامتی شرکت کنندگان کاهش می یابد. درحال حاضر، دقیقا از برنامه های تعیین شده برای برگزاری رسوم شروع نیستیم؛ بااین حال، می دانیم در تاریخ اعلام شده، عادات حضوری برگزار می شود.درهای نمایشگاه انجام 2020 به روی عموم مردم باز نمی شود

مقدماتی نکته ای که باید در رویت بگیرید، این است که مراسم اجرا ۲۰۲۰ قرار نیست به روی عموم انسان باز باشد؛ بنابراین، صرفا فدایی افراد مشخص دستور ی حضور در محل برگزاری مراسم را پیدا می کنند. این رویکرد باعث می شود شمار شرکت کنندگان در اجرا ۲۰۲۰ به طور محسوس کاهش یابد.

براساس اطلاعیه ای رسمی، ایفای امسال راحتی است میزبان ۴،۰۰۰ همدستی کننده باشد. به علاوه خود رویداد به سه مدخل مجزا تقسیم می شود: ۱. کنفرانس های مطبوعاتی؛ ۲. رویدادهای IFA NEXT و IFA SHIFT Mobility؛ ۳. نمایندگان لقمه فروشی ها و تصرف و کارها. مدخل مقدمه رسم عمل همان چیزی است که از ماه ها پیش منتظرش بوده ایم و زیادترین کیف را برای دلبستگی مندان به صنعتی فناوری دارد. در این مقدر شدن از مراسم، مشارکت های بزرگ مرزوبوم ی فناوری جناب پیدا می کنند و محصولات جدیدشان را بوسیله نمایش می گذارند. 

گفته می شود ۸۰۰ روزنامه منظره قرار است بوسیله طور ویژه رسم ایفا ۲۰۲۰ را پوشش دهند. نهادهای مسئول گفته اند ایفای امسال ازطریق پلتفرم های آنلاین حی پخش می شود. درواقع، مسئولان ادا قصد دارند تمامی کاربران درون بکلی دنیا نوبت نظر محصولات جدید معرفی کردن شده را داشته باشند، بدون اینکه مجبور باشند حضورا به غرفه ها مراجعه کنند. چنانچه مشکلی پیش نیاید، روزنامه نگاران حضوری در نگرش برگزاری ایفا همکاری می کنند و مراسم را پوشش می دهند.

پیش مرطوب رسما تأیید شده که مدیرعامل کوالکام قرار است یکی از کنفرانس های مطبوعاتی را برگزار بطی ء که احتمالا این کنفرانس روی فناوری 5G متمرکز خواهد وجود. امسال فراغت است بیش از ۸۰ برند داخل ایفا حضرت پیدا کنند.  تعدادی از شرکت ها گفته اند اراده ندارند به نگرش برگزاری انجام بروند تا سلامت کارکنانشان به مخاطره نیفتد. بسیاری از انبازی هایی که در ایفا حضرت نمی یابند، می خواهند میتینگ آنلاین مجزایی برگزار کنند. 

در خط سیر زیر، زمان برگزاری کنفرانس های مطبوعاتی ایفا ۲۰۲۰ را می توانید مشاهده کنید: زمان برگزاری میتینگ های مطبوعاتی همایش IFA 2020روز اول: پنج شنبه ۳ سپتامبر ۲۰۲۰

(۱۳ شهریور ۱۳۹۹)۱۲:۳۰ بوسیله لحظه تهران، نطق آغازین کوالکام

۱۳:۴۵ به حین تهران، مجمع مطبوعاتی ال جی

۱۵:۴۵ به وقت تهران، نشست مطبوعاتی TCL

۱۶:۴۵ به لحظه تهران، کنفرانس مطبوعاتی هواوی

۱۷:۴۵ بوسیله نفس تهران، کنفرانس مطبوعاتی هایر

۱۸:۴۵ بوسیله وقت تهران، میتینگ مطبوعاتی اشنایدر الکتریک

۱۹:۲۵ بوسیله وقت تهران، کنفرانس مطبوعاتی بیوررروز دوم: جمعه ۴ سپتامبر ۲۰۲۰

(۱۴ شهریور ۱۳۹۹)۱۲:۱۵ به وقت تهران، کفرانس مطبوعاتی میله

۱۳:۱۵ بوسیله وقت تهران، کنفرانس مطبوعاتی هیوندای

۱۳:۵۵ بوسیله دم تهران، کنفرانس مطبوعاتی آنر

۱۴:۵۵ بوسیله نفس تهران، کنفرانس مطبوعاتی ریلمی

۱۵:۵۵ به ثانیه تهران، نشست مطبوعاتی نیاتو رباتیکس

۱۶:۳۵ به وقت تهران، کنفرانس مطبوعاتی Shelly / Allterco Robotics

۱۷:۱۵ به لمحه تهران، جلسه مطبوعاتی Tuya Information Technology

۱۷:۵۵ به وقت تهران، جلسه مطبوعاتی ECOVACSروز سومین: شنبه ۵ سپتامبر ۲۰۲۰

(۱۵ شهریور ۱۳۹۹)۱۳:۲۵ به لمحه تهران، نشست مطبوعاتی Satisfyer 

۱۴:۰۵ به وقت تهران، کنفرانس مطبوعاتی SHIFT Phonesسامسونگساعت ۱۲:۳۰ دوازدهم شهریور به وقت تهران

سامسونگ قرار نیست به نگرش برگزاری عمل برود؛ بااین حال، گفته است قصد دارد در همان زمان برگزاری ایفا، مراسمی آنلاین مجزایی برگزار و محصولات جدیدش را رونمایی درنگ. بنابراین، غیبت سامسونگ درون ایفای امسال تغییر چندانی روی فرایند شناساندن محصولات شریک نگذاشته است. سامسونگ از مراسم آنلاین جدیدش با صیت «عمر بدون توقف» یاد می کند. این مراسم برای برگزاری داخل ۲ سپتامبر ۲۰۲۰ (۱۲ شهریور ۱۳۹۹) شایسته کردن ۱۲:۳۰ به لمحه تهران پروگرام ریزی شده است. این یعنی سامسونگ می خواهد مراسم خود را یک روز پیش از آغاز کنفرانس های مطبوعاتی اجرا ۲۰۲۰ برگزار نرم.  سامسونگ تو نمایشگاه IFA 2020 پیشگاه پدیدار نمی کند

اینکه سامسونگ چه برنامه هایی برای ایفا دارد و چه محصولاتی را می خواهد معرفی کند، فعلا نامشخص است. بااین حال، اضطرار ای ها در بیانیه ی مربوط بوسیله مراسم آنلاینشان گفته اند درون معلول رونمایی گوشی هوشمند و تلویزیون هوشمند و لوازم شوهردار هستند. البته تمامی این محصولات لزوما محصولاتی متاخر نخواهند بود.

با درنظرگرفتن این گوهر که سامسونگ ماه آگوست گجت های متجاوز زیادی معرفی کرده، ازجمله گلکسی بادز لایو و گوشی های خانواده ی گلکسی نوت ۲۰، احتمال می دهیم رسم پیش رو بیشتر روی رخت شوهردار متمرکز باشد. همچنین، رونمایی چند تلویزیون OLED جدید سامسونگ محتمل به نظر می رسد.  کوالکامساعت ۱۲:۳۰ سیزدهم شهریور به وقت تهران

نخستین جلسه سنت اجرا ۲۰۲۰ به کوالکام تعلق دارد. در سال سیال میلادی، این همکاری تراش های جدیدش را رونمایی کرده که جدیدترین استاندارد آن ها تراشه ی پرچم دار اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس بود؛ بنابراین، احتمالا کوالکام محصول جدیدی بخاطر معرفی تو ارتکاب ۲۰۲۰ بوسیله همراه ندارد.

همان طورکه در ابتدا اشاره کردیم، کوالکام قطعا جزئیات زیادی درباره ی فناوری 5G اعلام خواهد کرد. مباحث دیگری که احتمالا کوالکام بوسیله مذاکره خواهد گذاشت، درباره ی هوش جعلی و البته مسیری است که صنعت در حال طی کردن آن است. درحال حاضر، دقیقا نمی دانیم جلسه آغازین عادات اجرا در چه قالبی برگزار می شود. ال جیساعت ۱۳:۴۵ سیزدهم شهریور به وقت تهران

ال جی همواره محضر پررنگی داخل مراسم ایفا دارد و احتمالا مراسم امسال همچنین از این قاعده مستثنی نخواهد بود. پیش تر، رسما اخبار شده است که مدیر ارشد فناوری در ال جی مشیت دارد جلسه مطبوعاتی ایفا را برگزار یواش. در این کنفرانس مطبوعاتی، قطعا اطلاعات اضافی درباره ی محصولات فعلی ال جی و البته برنامه هایی خواهیم شنید که این انبازی برای آینده ی نزدیک درون سر می پروراند. ناگفته نماند هنوز از رونمایی محصولات جدید در سنت ال جی تامین نیستیم و درضمن فعلا گفته نشده است ال جی کدام محصولات را با خود به عمل می آورد.

ال جی مدتی پیش اعلام کرد ترانه دارد تبدیل محسوسی در روند معروفیت گذاری و تولید گوشی هایش اعمال کند. در همین زمینه، گوشی جدیدی با نام ولوت رونمایی شد که در زومیت نیز نگاهی نزدیک به آن انداختیم. شاید ال جی بخواهد تو مسیر ترند جدید محصولاتش، گوشی های دیگری را در ادا معرفی کند. دنیاگیری ویروس کرونا افراد زیادی را ساختمان نشین و آن ها را به دورکاری مجبور کرده است. ال جی می گوید داخل مراسم ایفا می خواهد روی رخت خانگی، بوسیله خاص محصولاتی مانور دهد که تبدیل ساختمانی به دفتر حکم را سهل تیز می کنند.

TCLساعت ۱۵:۴۵ سیزدهم شهریور بوسیله وقت تهران

TCL بیش از هرچیز دیگری بوسیله اندیشه تولید تلویزیون های هوشمند نسبتا مقرون به نفع شناخته می شود؛ بااین حال، مدتی پیش درون صنعتی گوشی های هوشمند هم ورود کرد. ازاین رو، قانون دان است اگر انتظار داشته باشیم که TCL در سنت ایفای امسال افزون به خشکی امدن تلویزیون، گوشی جدید هم معرفی نرم. TCL احتمالا فناوری های جدید مخصوص تلویزیون ها را معرفی خواهد کرد.

درون مراسم سال گذشته، TCL دو تلویزیون هوشمند 8K رونمایی کرد و توانست توجهات زیادی را به جانب خویشتن طلبیدن کند. خواست داریم در همایش امسال همچنین تلویزیون 8K جدید این شرکت رونمایی شود. در ادا ۲۰۱۹، TCL هدفون و ساندبار حزن معرفی کردن کرد؛ بنابراین، ظن دارد در سنت امسال نیز محصولات مشابهی معرفی شوند.هواویساعت ۱۶:۴۵ سیزدهم شهریور به دم تهران

از سال گذشته که تحریم های ایالات متحده دشت هواوی وضع شدند، این مشارکت و شرکت های وابسته اش با مشکلات یدکی مواجه شده اند. مطالعه ها نشان می دهد امروزه کمتر کسی در خارج از مرزهای چین پیدا می شود که حاضر باشد گوشی های هواوی را بخرد. تحریم های آمریکا بوسیله حدی ابدار شده اند که هواوی اقتدار تولید تراش برای گوشی هایش را از دست داده و اجازه ی همکاری با سامسونگ و کوالکام و TSMC را تیمار ندارد. بااین همه، هواوی قطعا در رسم ایفا حضور هویدا می نرم تا محصولات جدیدش را به نمایش بگذارد.

مدتی پیش، هواوی بیانیه ای منتشر کرد و در آن، ایفا را پلتفرمی عالی برای اعلام اخبار جدید درباره ی محصولات و استراتژی هایش به حساب آورد. بنابراین، هواوی داخل مراسم امسال منظور دارد فدایی از استراتژی هایش برای آینده و نحوه ی مقابله با آثار منفی شاگرد از بایکوت های آمریکا را شرح دهد.

امروزه، هواوی درون صنایع متعددی حضور یافته و محصولات متنوعی دارد؛ از لپ تاپ ها و تبلت ها خمود تا گجت های پوشیدنی و گوشی های هوشمند؛ بنابراین، میل رونمایی هر جنس محصولی را در رسم هواوی داشته باشید. در سنت ایفای سال گذشته، شناساندن گوشی و تراشه ی موبایلی جدید هواوی را تماشاگر بودیم. اگرچه دقیقا از دستور کار های هواوی شروع نیستیم، شکی نداریم نشست مطبوعاتی این باهم اتحاد کردن تو ایفا ۲۰۲۰ دیدنی خواهد بود.

آنرساعت ۱۳:۵۵ چهاردهم شهریور به وقت تهران

آنر، زیرشاخه ی هواوی، از بایکوت های ایالات متحده متأثر شده است. هواوی تو برند آنر تکاپو می کند سراغ تولید محصولاتی برود که بیشتر داخل کانون توجه عموم مردم قرار می گیرند. آنر مدتی پیش درون تهران مراسمی آنلاین برگزار کرد و در آن گفت در معلول ساختن اکوسیستم هوشمند است. این انبازی بیانیه ای جدید منتشر کرده و گفته است قصد دارد با شناساندن محصولاتی جدید، زندگی هوشمند کاربرانش را ارتقا دهد. پس، خواست رونمایی محصولات جدیدی از آنر داخل گروه ی پوشیدنی ها، تبلت ها و رایانه ها را داشته باشید. 

خاطر نمی کنیم آنر بخواهد درون مراسم عمل ۲۰۲۰ گوشی معرفی کند. رونمایی نکردن گوشی اتحاد دور از انتظاری نیست؛ در مدت آنر به تازگی گوشی های جدیدی با صیت Honor 9X Lite و Honor 20e را رونمایی و گوشی Honor 9A را نمایش کرده است. تمامی مایه های جدیدی که آنر و هواوی عرضه می کنند، به برهان تحریم های آمریکا از خدمات موبایلی گوگل موسوم به GMS شامل پلی استور بی یکروز هستند. آنر محصولات دیگری بسان مجیک بوک ۱۵ دارد که آن ها را روانه ی بازارهای بین المللی هم می بطی ء. برای مثال، این لپ تاپ به تری دردسترس کاربران هندی قرار پژمرده است.  ریلمیساعت ۱۴:۵۵ چهاردهم شهریور به لحظه تهران

ریلمی، از زیرشاخه های همکاری چینی اوپو، رسما اعلام کرده قطعا در مراسم عمل ۲۰۲۰ پیشگاه معلوم می یواش. این نخستین مرحله است که ریلمی قصد دارد در ارتکاب حاضر شود؛ به همین دلیل، انتظار داریم این مشارکت پروگرام های خاصی برای ایفای امسال تدارک دیده باشد. ریلمی در بیانیه ی مطبوعاتی اش گفته است که می خواهد در مراسم ادا خبر جلال را اطلاع دادن کند. بوسیله احتمال بسیار زیاد، اطلاع مبصر ریلمی معرفی گوشی جدید و پراهمیتی خواهد بود؛ البته دقیقا تامین نیستیم که ریلمی در پی شناساندن چه تلفن هوشمندی است. ریلمی تو کشش سال سر ی مشخصی بخاطر معرفی گوشی پشت نمی کند؛ ازاین رو، پیش بینی سخت است.

از ریلمی X3 پرو به نشانی گوشی هوشمند احتمالی رسم ایفا ۲۰۲۰ یاد می شود؛ یعنی مقیاس جدید دو گوشی سری X3 که پیش مرطوب رونمایی شده اند. البته این گفته درحال فراهم فعلا درون حد حدس و ظن است. ریلمی نشان داده است که معمولا گوشی های باکیفیتی با نرخ کم ارزش ارائه می کند؛ بنابراین، اگر به صنعت موبایل علاقه مند هستید، مراسم ریلمی می تواند برایتان جذاب باشد.



انبازی های دیگر

ایسوس معمولا تو میتینگ مطبوعاتی ایفا چندین نوت بوک جدید رونمایی می درنگ. از مدتی پیش، یقین هایی درباره ی دستور کار های ایسوس منتشر شده اند که طبق آن ها، ایسوس داخل معلول رونمایی گوشی هوشمند جدیدی با نام ذن فون ۷قبل از فرارسیدن ایفا است. درنهایت دیدیم که ایسوس ذن فون ۷ و ۷ پرو با دوربین چرخان معرفی شدند. فعلا نمی دانیم ایسوس می خواهد چه محصولات دیگری معرفی نرم.

گارمین به طور ویژه در صنعتی پوشیدنی ها فعالیت می کند و معمولا ارتکاب را فرصت مناسبی برای نمایش فدایی از محصولات جدیدش به شمار می آورد. درحال حاضر، مشخص زدودن گارمین قصد دارد امسال روی چه محصولاتی متمرکز شود. احتمال می دهیم درون مراسم امسال نمونه جدید Forerunner 645 Music رونمایی شود. همچنین، تمایل داریم هارمن کاردن و JBL همچنین بوسیله همایش عمل ۲۰۲۰ بیایند و هارمن کاردن داخل مراسم امسال برخی از اسپیکرهای هوشمندش را به روز کند.

لنوو معمولا چند دشت متاخر در ایفا شناساندن می کند. محصولات این شرکت در ایفا داخل قسمت قسمت کردن ی نوت بوک ها جای می گیرند و داخل ماه های جاویدان مانده از سال میلادی ارائه می شوند. برنامه های لنوو بخاطر ایفا ۲۰۲۰ فاش نیست؛ اما حدس می دهیم این شریک شدن جزئیات کتاب عرضه ی جهانی گوشی گوشی گیمینک لیجن دوئل را اعلام کند.

موتورولا تو مراسمی که ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار می کند، چندی از گوشی های جدیدش را رونمایی خواهد کرد که به حدس زیاد، یکی از آن ها مدل ارتقایافته ی موتورولا ریزر خواهد وجود. بینایی هایی نیز درباره ی گوشی موتو G9 پلاس شنیده ایم. نوکیا و پاناسونیک فیلیپس دیگر شریک هایی هستند که محصول متاخر درون اجرا ۲۰۲۰ معرفی خواهند کرد.  چه انتظارات دیگری از ایفا ۲۰۲۰ داریم؟

افزون براین، انبازی های فناوری پایه دیگری غم قرار است در ایفا ۲۰۲۰ حضور پیدا کنند و اخبار جدیدی از محصولاتشان را دردسترس رسانه ها قرار دهند. این باهم اتحاد کردن ها در مرزوبوم های مختلفی همچون گوشی های هوشمند، گجت های پوشیدنی، رخت خانگی، وسیله های خانه ی هوشمند، لپ تاپ ها، تلویزیون های هوشمند، تبلت ها و... فعالیت می کنند؛ بنابراین، قرار است تعداد درخورتوجهی از محصولاتشان معرفی کردن شوند. تو مراسم هرسال، معمولا چند تعجب را شاهد هستیم و انتظار داریم این اتفاق برای ایفا ۲۰۲۰ غم جبران شود. 

از انبازی های بزرگ مرزوبوم ی فناوری پژمان تا برخی استارتاپ های تقریبا نوپا، همه و همه خودشان را برای حضرت مؤثر درون ایفا ۲۰۲۰ آماده می کنند. آن نعوظ که به نظر می رسد، ایفا ۲۰۲۰ استراحت است میزبان معرفی محصولات زیادی باشد؛ حتی با حیات مشکلات ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا برای صنعت فناوری.

همان طورکه اشاره کردیم، حتی شرکت هایی که تو ایفا آستان پیدا نمی کنند، داخل قالب عادات جداگانه ای محصولا شان را بوسیله ارائه خواهند گذاشت. سونی معمولا به طور قطعی در عمل حضور صریح می کند. اگرچهاین همکاری به تری هدفون دورگوشی WH-1000XM4 را رونمایی کرده است، گمان دارد بخواهد هدفون کامل بی سیم توگوشی هم به عرضه بگذارد. شریک شدن های هارمن کاردن و JBL هم معمولا تو ادا آستان معین می کنند. بنابراین، هوی داشته باشید این دو شرکت همچنین اسپیکر هوشمند و هدفون معرفی کنند. 

مراسم ایفا ۲۰۲۰ قرار است از ثالث تا پنجم سپتامبر ۲۰۲۰ (سیزدهم تا پانزدهم شهریور ۱۳۹۹) برگزار شود. جدیدترین و دقیق ترین اخبار مراسم ادا ۲۰۲۰ را در روزهای آینده داخل وب سایت و شبکه های مدنی زومیت دنبال کنید.بیشتر بخوانید:رویداد Global Markets درون IFA 2020 فسخ شد؛ IFA همچنان برگزار می شودسامسونگ احتمالا در IFA 2020 آستان برملا نمی کندنمایشگاه IFA 2020 تنها میزبان خبرنگاران خواهد بودلغو برگزاری حضوری نمایشگاه IFA 2020؛ ایفای امسال با روشی نوآورانه برگزار می شودهوامی نمایش Mi Band 5 شیائومی و Amazfit جدید را تأیید کرد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، تاریخ «مکتوبات فارسی تو باب موسیقی (قرن پنجم تا نهم هجری قمری)» تصنیف مهرداد فلاح زاده، بوسیله رطوبت با ترجمه سهند سلطاندوست توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار سرایت شده است. مولف درون اول ای که برای چاپ ترجمه فارسی آن نوشته، گفته این پی درون واقع رساله دکترای اوست که آن را ۱۴ سال پیش تالیف و از آن دفاع کرده است. مترجم اثر تیمار سال ۱۳۹۴ وقتی مشغول نگارش ته نامه کارشناسی ارشد خویشتن داخل رشته استیناف هنر بوده، نسخه انگلیسی این کتاب را پدیدار می بطی ء و متوجه می شود ترجمه ای به فارسی ندارد.

این تاریخ برای درک و تفسیر بهتر تحول مکتوبات فارسی درباره موسیقی تالیف شده و به خشکی امدن رویکردهای متفاوت این آثار و دگرگونی موضوعاتشان تمرکز دارد. بازه زمانی این تجسس و پژوهش هم قرن پنجم تا نهم هجری قمری است؛ دوره ای که می توان آن را عصر کلاسیک مکتوبات فارسی درزمینه موسیقی نامگذاری کرد. بین مکتوبات فارسی درباره موسیقی، می توان دو رویکرد اصلی دینی و غیر دینی را مشاهده کرد که در این تاریخ به آن ها پرداخته شده است. مکتوبات دینی و غیردینی در این بن تیمار به ۲ صورت تولید و عرضه شده اند؛ یا به رخ پی یا رساله ای جداگانه و ول و یا به عارض قلیل از اثری حجیم مرطوب شبیه بصیرت روزنامه یا کتابی تاریخی و الاهیاتی.

بوسیله جز پیشگفتار مولف کنار ترجمه فارسی، شروع مترجم، قدردانی و علائم اختصاری، کتاب یک مبدا و ۷ منفصل واقعی دارد که پس از آن ها موخره، کتابنامه و نمایه آمده اند. مبدا این کتاب، دربرگیرنده ۸ عنوان است: درآمد، قلمرو پژوهش، کمال مطلوب و روش، منابع، پیشینه پژوهش، نحوه تنظیم اثر، تعاریف توضیحات و نکات دیگر، مطلب های مترجم.

عناوین گسستگی های هفتگانه کتاب حزن به ترتیب عبارت است از: خاستگاه ها، مکتوبات موسیقایی قرن پنجم، مکتوبات موسیقایی قرن ششم، مکتوبات موسیقایی قرن هفتم، مکتوبات موسیقایی قرن هشتم، مکتوبات موسیقایی قرن نهم، چکیده جمع بندی و دوره بندی.

داخل قسمتی از تاریخ می خوانیم: از محاسبه اوضاع مذهبی، گرچه شاهرخ و جانشیان او تبعه تسنن بودند، مرزوبوم از لحاظ مذهبی باثبات بود. این شرایط انگیزه پیشرفت و شکوفایی غلات شیعه و، تا قطع محدودی، دیگر فِرق شیعه شد. در خلال همین قرن حیات که حتی دین صوفیه ای همچون صفویه دون نفوذ قزلباش ها به غلات شیعه گروید. رشد دیگر دین های صوفیه از قبیل حروفیه و نقشبندیه همچنین فاحش بود. البته تصوف هنگام قرن ق نهم/پانزدهم میلادی به لحاظ منش و ماهیت اختلاف یدکی با صد ۸ قمری/۱۴ میلادی داشت. احصائیه زیادی از کیش های صوفیه بوسیله سپاهی گری روی آوردند و مستقیما درگیر رزم به خشکی امدن شیوه تفوق سیاسی شدند. کیش صفوی پاسبان آشکار این گرایش در بین تعدادی از کیش های صوفیه آن زمان بود.

تاریخچه ۲۳۰ ورق ای «مکتوبات فارسی در باب موسیقی (صد پنجم تا نهم هجری قمری)» تالیف مهرداد فلاح زاده و ترجمه سهند سلطاندوست درون شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۵۹۵۰۰ تومان منتشر شده است.