کارسازی ایران

قلم های نوری طراحی، مانیتور های طراحی، لوازم جانبی و ... از اصلی ترین محصولات کمپانی XP Pen هستند. درون ادامه قصد داریم داخل تک یک مقیاس از جدیدترین این محصولات که به تازگی درون ایران ایکس اثر پن موجود شده است صحبت کنیم. توضیحاتی که در مورد قلم های نوری و مانیتور های مدل سازی در این متن عرضه می شود، قدری از تجربیات کارشناسان نمایندگی XP Pen (سامان کام) است.

بیشتر کاربران قلم نوری، طراحان دیجیتال هستند که در حوزه های متنوع مدل سازی فعالیت می کنند؛ از جمله تصویرگری، طراحی لوگو تایپ، طراحی پوستر و ... . دلیل دلبستگی این دسته از هنرمندان به خامه نوری، طراحی با قلمی با درک به ضیق و رزولوشن متجاوز دقیق است. از مهم ترین ویژگی های قلم نوری و مانیتور  طراحی در اصل حساسیت بوسیله فشار، رزولوشن و زاویه قلم است که متجاوز بخاطر هنرمندان ارزشمند است.



مانیتور طراحی XP Pen از پرفروش های این برند است. کمپانی ایکس معلول پن با توجه به قیمت، ویژگی های بسیار نیکوکاری تو این دستگاه تعبیه کرده که درنتیجه آن، طرفداران بسیاری جلوه گر کرده است.

مانیتورهای مدل سازی XP Pen 15.6 با توجه به ابعاد، متفاوت برای هنرمندان تولید شده است. ابعاد ۱۲، ۱۳٫۳، ۱۵٫۶ و ... که به غیر از ابعاد دارای ویژگی های دیگری اندوه هستند. مجموعه ایران ایکس معلول پن (پاسبان XP Pen) جدیت کرده است رنج فراخ ای از این معیار ها را قدیم موجود داشته باشد.

مانیتور طراحی XP-Pen Artist Pro 15.6 یکی از رایج ترین مدل ها در برند XP Pen است که تمام محدودیت هایی که یک نقشه کش از مانیتور طراحی انتظار دارد، میلیونر است. دارای مفتاح های میانبر کافی است که بتوان فرمان های متنوع را روی آن ها انحصاری سازی کرد. بر اساس بازخورد مشتریان ایران ایکس پی پن (سامان کام) این نمونه بسیار محبوب است.

حساسیت بوسیله فشار، رزولوشن قلم، سرعت لول قلم و ... از ویژگی هایی است که این مدل به نعوظ کنجکاو آن را دارد. این قلم نوری درون برند XP Pen سازگار با اندروید نیست؛ به این معنا که نمی توان به گوشی و تبلت دارای جهیز عامل اندروید متصل کرد.



معیار ذکرشده دارای ابعاد سطح فعال ۱۵٫۶ است. طبق بازخوردی که مجموعه ایران ایکس پی پن (ماشین کام) از مشتریان خود داشته، ابعاد متوسط بیشتر مناسب هنرمندان است و ابعاد کوچک بخاطر اساتیدی که فراگیری آنلاین انجام می دهند. غریزی است که نگاشتن سطر و کلمات درون ابعادی حدود یک کاغذ معمولی متعدد ساده تیز از نوشتن روی یک پد طراحی بزرگ است.

نمایندگی XP Pen در تقلا است که مشاوره ای تخصصی تر به هنرمندان دیجیتال در حوزه خرید قلم نوری مدل سازی عرضه بدهد. درون این مجموعه سعی شده است که همیشه محصولات مختلف بخاطر کاربردهای مختلف موجود باشد.بیشتر بخوانید:ابرآروان در جست وجوی ابریاران کوچ ابریسئو را با سئو روز آغاز کنیدآموزش برنامه نویسی از مقدماتی تا راسته فقره با سورس بارانخرید گل و گیاه از گلفروشی VIP Shop تهران؛ تو ایام کرونابهترین هتل های طریقت را در علی بابا رزرو کنید
  • ۹۹/۰۹/۰۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی