کارسازی ایران

اساسا سال ۲۰۲۰ بخاطر همه پر اب و پرزحمت بوده است و عملا بخاطر همگی ی مشاغل هیچ نشانه ای از بهبود سریع چشم انداز وجود ندارد. هنوزهم شرکت های جهان امیدواری خویشتن را متوقف نکرده اند و همه درون جدیت اند با هنجار جدید سازگار شوند و جایگاه خود را در این وضعیت متاخر روبرو کنند. بوسیله زبان تجاری، این بدان معنا است که ازنظر ارزیابی کلی، در مدخل خودرو تغییرات و فرازونشیب های زیادی وجود دارد. به زبان میسر تر، برخی همکاری ها بهتر از بقیه در حال تغییر فضای تصرف وکار هستند.



بیست و یکمین گزارش سالانه ی اینتربرند (Interbrand) بوسیله نام «دهه ی امکان» شرکت ها را درون بسیاری از بسرنوشت شوم دچار کردن های مختلف کسب وکار تجزیه و تفریق می کند؛ اما ما بیشتر به اتفاق های رخ داده تو برندهای خودرویی فرع مند هستیم. درون اوضاع واحوال کنونی، تنها یک برند خودروساز قاهر شد بهبودی در ارزیابی خویشتن بخاطر سال ۲۰۲۰ را ثبت کند. این تحقیق از سه نکته ی بنیانی در روش ارزیابی خویشتن استفاده می نرم:عملکرد مالی محصولات یا خدمات برندنقش برند درون غرض های خریدقدرت رقابتی برند و اقتدار خلق کردن وفاداری و درنتیجه تقاضای مستقر و سود تو آینده

نتایج این تحقیق نشان می دهد که تویوتا باردیگر در بین برندهای تجاری خودروساز درون سیاهه ۱۰۰ برند لایق اینتربرند مقام نخست را ازآنِ خود کرده است. در میان طولانی برندهای تجاری این فهرست، خودروساز ژاپنی با ارزیابی ۵۱/۵۹۵ میلیون دلار در جایگاه هفتم صبر دارد. شاید این ایستگاه چندان بخاطر تویوتا حیرت آور نباشد؛ زیرا که این انبازی معمولا نشانی پرفروش ترین خودروساز جهان را کسب می کند. دقیقا پایین تر از تویوتا، مرسدس بنز با نرخ ۴۹/۲۶۸ میلیون دلار و پس از آن، بی ام و با ارزش ۳۹/۷۵۶ میلیون دلار در جایگاه سومین مقدر شدن خودرو قرار می گیرد. 

بااین حال، بها تویوتا در سال ۲۰۲۰ درمقایسه با آخرین ارزیابی آن در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۸ درصد کاهش یافته است؛ روندی که در تمام برندهای خودرویی موجود درون این ارزیابی مشاهده می شود. هیوندای، عزب برند خودرویی حیات که بها برند خود را در سال ۲۰۲۰ گشایش بخشید و سالانه ۱ درصد افزایش را تجربه کرد و بدوی وهله از سال ۲۰۰۵، بوسیله عنوان پنجمین شرکت ارزشمند خودروساز در فهرست قرار گرفت. اینتربرند ارزش کل برند هیوندای را ۱۴/۳ میلیارد دلار تخمین می زند که این رقم بیشتر از تسلا با ۱۲/۳ میلیارد دلار خواه فورد با ۱۲/۶ میلیارد دلار است.

مایک روچا، مدیر جهانی ارزیابی برند اینتربرند، افزایش کمتر هیوندای را ناشی از گسترش تجارت محموله ونقل درون آینده و اعلام برند فرعی آیونیک (Ioniq) دانست. سایر برندهای خودرویی موجود داخل این فهرست کاهش قیمت برند تخمینی را ثبت کردند؛ بوسیله طوری که فورد و لندرور بوسیله ترتیب با ۱۲ و ۱۳ درصد، بیشترین افت سالانه را به نام خود ثبت کردند.مقاله های مرتبط:تویوتا بار دیگر عنوان ارزشمند ترین خودروساز جهان را تصرف کردفهرست ارزشمندترین خودروسازان جهان منتشر شد

با نگاهی بیشتر به فهرست، درمی یابیم که تسلا نمو چشمگیری یافته و توانسته است خود را درون جو کلی بین تمام شرکت ها بوسیله رده چهلم برساند. آخرین باری که تسلا توانست داخل جدول بهینه برندهای جهانی هویدا شود، به سال ۲۰۱۷ برمی گردد. براساس ارزیابی اینتربرند، مقدار بازار این خودروساز برقی ۱۲/۷۵۸ میلیون دلار است. تسلا پس از کنار گذاشته شدن از سیاهه در سال ۲۰۱۹، موفق شد باردیگر در میان ۱۰۰ برند مقدم جهانی و بوسیله طور کلی در رتبه ی ششم خودروسازان قرار گیرد. رتبهبرندارزش برندتغییر نسبت بوسیله سال 2019۱تویوتا۵۱/۵۹ میلیارد دلار۸- درصد۲مرسدس بنز۴۹/۲۶ میلیارد دلار۳- درصد۳بی ام و۳۹/۷۵ میلیارد دلار۴- درصد۴هوندا۲۱/۶۹ میلیارد دلار۱۱- درصد۵هیوندای۱۴/۲۹ میلیارد دلار۱ درصد۶تسلا۱۲/۷۸ میلیارد دلار---۷فورد۱۲/۵۶ میلیارد دلار۱۲- درصد۸آئودی۱۲/۴۲ میلیارد دلار۲- درصد۹فولکس واگن۱۲/۲۶ میلیارد دلار۵- درصد۱۰پورشه۱۱/۳۰ میلیارد دلار۳- درصد۱۱نیسان۱۰/۵۵ میلیارد دلار۸- درصد۱۲فراری۶/۳۷ میلیارد دلار۱- درصد۱۳کیا۵/۸۳ میلیارد دلار۹- درصد۱۴لندرور۵/۰۷ میلیارد دلار۱۳- درصد۱۵مینی۴/۹۶ میلیارد دلار۱۰- درصد

در بیرون از حیطه ی خودرو، برندهای فناوری ازجمله اپل و آمازون و مایکروسافت به زیبایی رده های اول تا ثالث را ازآنِ خود کرد ه اند و بر سایر برندهای دنیا کاملا برتری دارند. به طور کلی، اینتربرند اپل را با ارج ۳۲۲/۹ میلیارد دلار به عنوان ارزشمندترین برند دنیا شناساندن کرد و آمازون با ۲۰۰/۶ میلیارد دلار پس از آن قرار گرفت. شبکه های اجتماعی و همکاری های ارتباطی همچنین در همگی گیری جهانی ویروس کرونا موفقیت هایی تجربه کرده اند.بیشتر بخوانید:خودرو برقی هیوندای برای کودکان معرفی شدشاسی بلند جنسیس GV70 شناساندن شدمؤسسه کانسومر ریپورتس، فناوری سوپرکروز کادیلاک را گران کردن از اتوپایلوت تسلا دانسترنو مگان سدان ۲۰۲۱ شناساندن شدابرخودرو بوگاتی بولید معرفی شد
  • ۹۹/۰۸/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی