کارسازی ایران

پس از ماه ها درخواست بانک ها بخاطر افزایش پاداش خدمات بانکی، تو نهایت بانک مرکزی از اوایل ماه آذر، کارمزدها را تکثیر می دهد. با افزایش اجر خدمات بانکی، سالانه حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به درآمد بانک ها افزودن می شود.

طبق ابلاغیه ی بانک مرکزی بوسیله تمامی بانک های کشور، پاداش عملیات کارت به کارت از ۵۰۰ بوسیله ۶۰۰ تومان بوسیله ازای هر یک میلیون تومان اضافه می یابد و در قیافه تکثیر هر یک میلیون تومان در فرایند کارت به کارت، معادل ۲۴۰ تومان به این مبلغ افزوده می شود؛ این مسکوک پیش از این ۲۰۰ تومان وجود.

صدور انواع کارت مغناطیسی بانکی از ۲ هزار و ۳۰۰ تومان بوسیله ۳ هزار تومان و صدور کارت هوشمند از ۵ هزار تومان به ۶ هزار تومان افزایش می یابد. اخذ موجودی کارت از خودپرداز که پیش از این ۱۰۰ تومان بود، ۱۲۰ تومان خواهد وجود که در عارض دریافت احصائیه ۱۰ ماتم آخر، ۲۴۰ تومان شمارش می شود. کارمزد اطلاع دادن ۱۰ گردش اختتام کارت معارفه ۱۵۰ تومان و دریافت حضوری و جاهل حضوری قبوض به زیبایی ۲۴۰۰ و ۱۲۰ تومان خواهد بود.

صدور رمز جدید انواع کارت بانکی حد هزار تومان نفقه خواهد داشت؛ کارمزد تغییر شمار اصلی کارت ۳ هزار تومان و وابستگی هر حساب جدید با کارت ۱۸۰۰ تومان گلچین شده است. احراز هویت مشتریان و استعلام از ثبت احوال دارای پاداش ۲۰۰ تومانی و درصورت استخبار براساس عکس ۸۰۰ تومان خواهد بود. خرج ی ارسال پیامک برای اطلاع از وضعیت حساب بانکی معادل ۳۰ تومان بوسیله افزودن ی هزینه ی پیامک و ضایع وجه اشتراک مجله سالیانه خواهد بود.

طبق مصوبه ی متاخر کارمزدها، مزد صدور دسته سیلی از آذرماه به ازای هر برگ، از ۱۲۰ تومان به ۲۰۰ تومان افزایش می یابد. ارائه ی صورت حساب سال جاری برای هر ورق ۶۰۰ و برای سال های گذشته، به زیبایی ۶۰۰ و ۷۲۰ تومان هزینه دارد؛ این هزینه پیش تر، ۵۰۰ و ۶۰۰ تومان بود.

بانک مرکزی اخبار کرده است که برای دریافت کد بورسی از شعب بانکی ۵ هزار تومان ستاندن خواهد شد. طبق مصوبه ی بانک مرکزی، کارمزدهای اعلامی متضمن حداکثر نرخ های زیبنده وصول از کاربران بانکی است و بانک ها برای خدمات خود نباید بیشتر از این میزان از مشتریانشان کارمزد دریافت کنند. بانک ها و مؤسسات اعتباری غیر بانکی می توانند به منظور رقابت با یکدیگر، حداکثر ۳۰ درصد کم از کارمزدهای مصوب دریافت کنند و برای افراد تحت پوشش بهزیستی و مستمری بگیران و مددجویان کمیته امداد، حداکثر ۱۰۰ درصد کارمزدها را ببخشند.خدمات پایا و ساتنا چیست و کارمزد آن چگونه خواهد بود؟مقاله ی مرتبط:سقف حلال واگذاری وجه کارت بوسیله کارت افزایش یافت

پایا سیستم تبادل اطلاعات بانکی است که به بانک ها اجازه می دهد تمامی تبادلات بین بانکی مشتریان خود را به صورت الکترونیکی عمل دهند. با پیاده سازی این سامانه، ارائه ی خدمات ازطریق اینترنت سهل می شود و بانک های تن آن می توانند بنا به التماس مشتری، در حساب های سایر بانک ها واریز خواه برداشت وجه انجام دهند. نیز امکان حواله الکترونیکی پول از حسابی در یک بانک بوسیله حسابی تو بانک دیگر (بین بانکی) فراهم می شود و مشتریان می توانند پول را از حساب خویشتن به حسابی در بانک دیگر به قیافه الکترونیکی حواله کنند.

کارمزد انتقال اسکناس بین بانکی باقی با مصوبه ی بانک مرکزی، یک صدم سکه تراکنش با کف ۲۰۰ تومان و تا سقف ۲ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد حیات. 

ساتنا سامانه ای الکترونیکی است که بوسیله صورت تکی و آنی، نابرابر و پردازش تراکنش های بین بانکی و دستور صیقل های موقت انجام می دهد. مشتریان بانک ملی می توانند با استفاده از این سامانه مبالغ بیش از ۱۵ میلیون تومان به حساب خود یا سایر افراد داخل سایر بانک ها منتقل کنند. کارمزد انتقال اسکناس بین بانکی ساتنا ۲ صدم درصد سکه تراکنش تا سقف ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

داخل ابلاغیه ی بانک مرکزی رمز ای به تغییر کارمزدهای شبکه الکترونیکی پرداخت شاپرک نشده است و افتتاح حساب عاری خرج و مزد خواهد ماند.بیشتر بخوانید:ضرردهی واحد موبایل ال جی درون فصل سومین ۲۰۲۰ کاهش جلوه گر کرده استگزارش مالی فصل سوم ۲۰۲۰ اینتل از دنباله سوددهی این شرکت حکایت داردکاهش تعداد کاربران فیسبوک درون آمریکا و کاناداعملکرد فراتر از انتظار گوگل در سه ماهه ثالث ۲۰۲۰اسپاتیفای از مرز ۳۰۰ میلیون کاربر فعال گذر کرد
  • ۹۹/۰۸/۱۱

نظرات (۱)

سلام خیلی عالی بود سپاس بابت وقتی که گذاشتین این مطالب اماده کردین 🤩🤩 پیشنهاد میکنم وارد سایت ماریاتل بشید خدماتشون عالیه پشیمون نمیشید 👈👈 https://mariatell.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی