کارسازی ایران

اپلیکیشن Halide یکی از محبوب ترین دستور کار های دوربین عکاسی برای آیفون است که به کاربران امکان می دهد قبل از دریافت عکس ها، فوکوس، نوردهی، تعادل رنگ سفید و موارد دیگر را به صورت دستی تنظیم و سفارشی سازی کنند. ازآنجاکه آیفون ۱۲ پرو مکس اینک به نعوظ رسمی عرضه شده است، توسعه دهنده ی این درنگ ادوات با صیت طولانی Sebastiaan de With، جزئیات فنی بیشتری درباره دوربین گران ترین و بزرگ ترین آیفون امسال بوسیله وجه اشتراک مجله گذاشت.

اپل برخلاف شیوه معمول، تو آیفون ۱۲ پرو مکس رقیق اسباب دوربین را کمی متفاوت با نسخه ی پرو انتخاب و به جای استفاده از لرز انسداد اپتیکال تو لنز دوربین وسیع آن، از حسگر استقرار تصویر موسوم بوسیله Sensor Shift کاربرد کرده است که باعث می شود آیفون ۱۲ پرو مکس لرزش های زیاد کمتری تو هنگام ثبت تصویر ایجاد کند؛ درحالی که نمونه پرو از لرزش گیر اپتیکال استفاده می کند. آیفون ۱۲ پرو مکس از حسگر 1/1.7 اینچی با ۴۷ درصد ابعاد بزرگ تر داخل مقایسه با نمونه پرو نصیب می گیرد که به همراه لنز ۷ تکه ی متاخر با دیافراگم f/1.6ُ حدود ۸۷ درصد پرتو بیشتری جذب می بطی ء. حال سباستیئن جزئیات نکته سنج تری از مزایای این اعداد و ارقام را توضیح و در ایفا تفاوت بین گوشی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو مکس را برای کاربران تطویل می دهد. او تصویری ممتاز برای نشان اعطا کردن مزیّت بزرگتر بودن حسگر دوربین آیفون ۱۲ پرو ایجاد کرده است. حسگر موجود در آیفون تصاویر را با سرعت ۳۰۲۴ تو ۴۰۳۲ پیکسل یا بوسیله عبارت دیگر تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی را ثبت می نرم.مقاله ی مرتبط:آیفون ۱۲ پرو مکس درون آزمون DXOMARK امتیاز ۱۳۰ گرفت

اپل بوسیله سادگی می توانست پیکسل های بیشتری به حسگر دوربین آیفون ها تکثیر کند؛ اما درعوض این باهم اتحاد کردن کاری متفاوت ایفا داده است. حسگر دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس دارای پیکسل های بزرگتری در مقایسه با سایر آیفون ها است که به آن فوتوسایت (photosites) می گویند. یک فتوسایت بزرگتر به این معنی است که می تواند نور بیشتری را جذب کند و درنتیجه تصاویر با نویز کمتر و بهتری بوسیله ثبت برساند.



تفاوت های بین عکس های گرفته شده تو طول روز داخل ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس به سختی متناسب امتیاز هستند؛ اما کاربران به محض عکس برداری در عریضی های کمتر نور، تفاوت دوربین های دو گوشی را وارد می شوند.

سباستیئن در ادامه می گوید:بیشتر افرادی که در طول روز عکس برداری می کنند اختلاف چشمگیری را تجربه نمی کنند، تو طول روز لنزها با دیافراگم f/1.6، سریع عکس می گیرند. علاوه براین پردازش هوشمند تصویر اپل چندین عکس را با هم خیساندن می کند و تأثیر رقیق افزار دوربین را کم می بطی ء.

درون شمایل دون مقایسه ی عکس های گرفته شده تو غروب خورشید با آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس را مشاهده می کنید؛ عکس دوم که با مدل پرو مکس پژمرده شده و از جزئیات زیبنده توجهی برخوردار است.



درحالی که حسگر بزرگتر بوسیله آیفون کمک می کند تصاویر بهتری ثبت کند، فناوری تثبیت کننده ی Sensor Shift نیز شهریه عکسبرداری در تلالو کم با جزئیات بیشتر را برعهده دارد. همان طور که توسعه دهنده ی Halide توضیح داد، آیفون ها مدتی است که دارای لرزشگیر اپتیکال هستند که تأثیر حرکات متزلزل دست طی عکس را کاهش می دهد و هرچقدر دوربین دارای سکون بیشتری باشد، می تواند زمان نوردهی را بخاطر جذب نور بیشتر افزودن دهد. در آیفون ۱۲ پرو مکس، تثبیت کننده به جای لنز دوربین مستقیما روی حسگر اعمال می شود. ازآنجاکه حسگر خود کوچک تیز و سبک برنده از کچل مجموعه لنز است، می تواند برای اعاده حرکات دست دست، سریع تر حرکت درنگ.

سباستیئن درون امتداد می گوید:عکس های گرفته شده در شب دقیقا معکوس روز ادا می کنند و نرم افزار دیگر آن چنان کارساز نیست، حالت شبانه درون آیفون با گرفتن تعداد زیادی عکس و خارج انداختن عکس هایی که تو نهایت بی ثبات هستند، این مسئله را برطرف می کند؛ اما اکنون می بینیم که آیفون ۱۲ پرو مکس، باتوجه به سخت ادوات زورمند تر واقعا جلوتر از خواهر و برادران خود ادا می کند.

گرفتن عکس با بزرگنمایی بیشتر داخل آیفون ۱۲ پرو مکس نیز بوسیله لطف لنز تله فوتوی جدید و بزرگ نمایی اپتیکال ۲٫۵ برابری از سایر آیفون ها عملکرد بهتری به ثبت می رساند. بااین حال، این بوسیله معنی آن است که دیافراگمِ لنز کوچک تر است، بنابراین کاربران ممکن است هنگام استفاده از بزرگ نمایی در صحنه های کم نور، تجربه ی ضعیف رطوبت را مشاهده کنند.بیشتر بخوانید:کاویار از آیفون ۱۲ پرو لاکچری با تم انتخابات آمریکا رونمایی کردDXOMARK نتایج دوربین سلفی آیفون ۱۲ پرو را منتشر کردiFixit نتایج کالبدشکافی مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید را منتشر شدفروش سری ردمی نوت شیائومی به ۱۴۰ میلیون دستگاه رسیداپل عزیمت دارد با کاربرد از بازیافت نور بازدهی صفحه نمایش را دو موافق کند
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی