کارسازی ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از میزان، فریبا گودرزی گفت: فردا چهارشنبه و پنجشنبه علاوه پهلو مناطق ذکر شده، گستره بارش ها بیشتر می شود. بخش هایی از مرکز و سیرت شرق کشور را هم دربر می گیرد و نیز شدت بارش ها در جنوب غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بخاطر فردا بیشتر می شود. این سامانه جمعه تو قالب برف داخل بیشتر مناطق کشور بوسیله سوا سیرت شرق، شمال مغرب است. در سایر مناطق کشور تماشاگر بارندگی هستیم.

کارشناس هواشناسی گفت: این سامانه بارشی روز شنبه از سرزمین خارج می شود و نکته دیگر اینکه پنجشنبه و جمعه درون بیشتر مناطق ناحیه بارندگی و کاهش دما برای بیشتر استان های سرزمین در انتظار است که این سرمای فضا بیشتر درون شمال شرق خراسان جنوبی صورت می دهد.

وی اظهار کرد: بارش ها پنجشنبه و جمعه در مناطق غرب قلمرو به صورت برف است و برای سه روز آینده خلیج فارس و دریای خزر پرموج و ناآرام است. برای امروز و فردا باران ها در تهران با شدت و ضعف ادامه دارد و هوای تهران سردتر خواهد شد.

گودرزی گفت: شدت هوای امروز برای بیشتر استان های غربی و خصیصه غرب و سیرت کشور است و همچنین تهران و کرج باران ها همچنان به نسبت شدیدتر ادامه دارد و بالا آمدن آب رودخانه ها، لغزندگی جاده ها بوسیله علت بارش ها بود دارد.
  • ۹۹/۰۸/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی