کارسازی ایران

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از خراسان، رئیس فرهنگستان تعبیر و اتیکت فارسی پیشنهاد داده تا از این بوسیله پس ازآن و بوسیله جای ویدئوکنفرانس، بگویند دورسخنی خواه به جای کادر علاج بگویند کارکنان درمان یا به جای پاندمی از دنیاگیری استعمال کنند و...

کاربری درون این باره به طنز نوشت: «حداد عادل معنی تعبیر پاندمی رو گذاشته گیتی گیری. از این بوسیله بعد تو هیئت نصیب و قسمت بوسیله جهانگیری میگن اسحاق پاندمی! منصف با این قطع سازی، بزرگ ترین ضربه رو به ارامش طلب ها زد!»
ASGHAROOOOآنر برای جبران نزول فروش گوشی های هوشمند خود تو خارج از چین مجاهدت می کند با تولید محصولات دیگر همانند لپ تاپ، دستبند سلامتی، شایسته کردن هوشمند، هندزفری و... جان نو ای بوسیله برند خود ببخشد. اکنون اخباری منتشرشده که این همدستی چینی قصد دارد محصولات جدید دیگری را با معرفی تو همایش آنلاین آنر درون ۲۹ اردیبهشت بوسیله نمونه کارهای خویشتن اضافه درنگ. یکی از مهم ترین محصولات متاخر آنر که مرتبط با سبک زندگی است، تلویزیون Honor Vision Pro خواهد بود.

علیه جدید آنر بخشی از استراتژی جهانی 1 8 N N این شریک است که هدفش قراردادن شریک در جایگاه تأثیرگذارترین تولیدکننده ی ابزار دنیای اینترنت اشیاء مدح و آغاز عملیات اجرایی این استراتژی با همایش آنلاین آنر مصادف شده.است مقاله های:مرتبط اضافه ۵۰۰ درصدی فروش گجت های پوشیدنی آنر داخل سال ۲۰۱۹هدفون های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر معرفی&شدند;/lt&ul;

gt همراه با تلویزیون Vision Pro، لپ تاپ آنر با عنوان Honor MagicBook Pro معرفی می. شود این لپ تاپ متجاوز قدرتمند تر از MagicBook 14 و MagicBook.15 6 خواهد بود؛ البته این مدل ها به خودی خود هنوز حرفی بخاطر گزارش دادن. دارند پیش بینی می شود لپ تاپ جدید نمونه بازطراحی شده ای از Huawei MateBook X Pro باشد با تراشه ی اینتل Core-i7 10510U و گرافیک انویدیا GeForce MX250 دو گیگابایت.

است برای تماشای همایش شناساندن علیه آنلاین شریک شدن آنر می توانید از این لینک استفاده: کنید تماشای آنلاینبیشتر:بخوانید آنر ایکس 10 از نمایشگری با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می کنداندروید باکس چیست و چه کاربردهایی داردنمونه تصاویر آنر X10 با آنر 30 پرو پلاس در کوه اورست منتشر شدنتایج بنچمارک تراشه کرین ۹۸۵ به کاررفته درون گوشی های آنر 30 منتشر شدهدفون های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر معرفی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی درون مجمع علنی امروز لایحه ی ارامش روال مبارزه با قاچاق لوازم و ارز را بررسی کردند. تو روند این وارسی نمایندگان با ماده ۲۷ لایحه ی مذکور ائتلاف کردند.

با مصالحه تبصره ۱ ماده ۱۸ قانون، عرضه خواه فروش کالای قاچاق موضوع این ماده ممنوع خواهد حیات و مرتکب این امر علاوه پهلو ضبط متاع به حداقل مجازات های مقرر داخل این ماده محکوم می شود. چنانچه ارائه و یا فروش کالای قاچاق از طریق فضای رمزی از قبیل شبکه اجتماعی، تارنما خواه پیامک و تلفن صورت پذیرد، مرتکب علاوه به خشکی امدن ضبط متاع به دو برابر ارزش کالای قاچاق محکوم می شود.

هیات طالع طی دستورالعملی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه سال ۹۸ فروشگاه های مجازی عرضه کننده لوازم خانگی در فضای مجازی را نیز ملزم به درج کد اطلاع کالا در کنار سایر مشخصات کالا کرده بود. پهلو این اساس واردکنندگان، تولید کنندگان و عرضه کنندگان بازار لوازم خانگی که برای تبلیغ کالای خود در فضای مجازی فعالیت می کنند باید کد شناسه لوازم را در پیاده شدن سایر مشخصات رخت بسترهای مجازی منتشر کنند. دستورالعمل شهود شناسه بخاطر کالای لوازم شوهردار را می توانید در این لینک مشاهده کنید.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۱ اردیبهشت ۹۹]وضعیت کرونا داخل خوزستان عصبی مربوط به اعصاب است [بوسیله روزرسانی]معاون وزیر ارتباطات: انحصار آموزش در یک پیام رسان بوسیله گروگان گرفتن آینده کودکان استکاهش ضریب نفوذ تلفن همراه داخل ایرانمهلت زمانی ارسال پیامک ثبت نام وام یک میلیونی برداشته شد
ASGHAASGHAASGHAخبرگزاریOOOONOOOONOOOON کانن رومرز روز گذشته داخل گزارشی اختصاصی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که کانن هم اکنون روی دو دوربین جدید سری EOSR امر می کند تا آن ها را درون سال آینده ی میلادی روانه ی بازار کند. کانن پیش نم به صورت رسمی از توسعه ی دوربینی با نام EOS R5 معارفه داده و مشخصات مربوط به آن را نیز منتشر کرده است. نیز طبق یقین ها کانن منظور دارد امسال در پیاده شدن EOS R5 دوربینی دیگر با شهرت EOS R6 همچنین معرفی کردن و عرضه نرم.

کانن رومرز در حال حاضر تنها به انتشار این خبر کفایت کرده و جزئیاتی باریک بین درمورد دوربین های سال ۲۰۲۱ سری Canon EOS R R تو دسترس قرار نداده. است این رسانه می گوید کانن از مدتی پیش کدنامی خاص برای این دوربین ها نخبه است که البته فعلا جزئیات آن را نمی. دانیم از آن جایی که فاصله ی اضافی تا فرا پیوستن سال آینده داریم، هنوز زود است که مقصود افشای مشخصات مربوط به دوربین های موردبحث را داشته. باشیم با این حال بر اساس شایعه های پیشین و ادعاهای مطرح شده از سوی شماری از رسانه ها، می توانیم درمورد مشخصات احتمالی دوربین های سال آینده ی کانن گمان و گمان هایی را مطرح.

کنیم آن طور که خبرگزاری کانن رومرز می نویسد، به احتمال بسیار بسیار کانن از مدتی پیش امر روی دوربینی با نام EOS R1 را بخاطر کسانی که در مرزوبوم ی ورزشی مشغول بوسیله عکاسی هستند آغاز کرده است؛ این خبرگزاری همچنین از آغاز فرآیند تولید دوربینی با معروفیت EOS R5s وقوف می دهد که ظاهرا حسگری با روشنی بسیار فراز. دارد ظاهرا این دوربین به جای داشتن توان های انقلابی در حوزه ی فیلمبرداری، روی وضوح بالای حسگر متمرکز. است رسانه های متعدد تاکنون بینایی های مختلفی درمورد هر دوی این دوربین ها منتشر کرده. اند به علاوه برخی منابع دیگر از احتمال تولید دوربینی جدید بخاطر جایگزینی با EOS RP سخن به میان می. آورند کانن رومرز از این دوربین متاخر با اشتهار احتمالی EOS R9 یاد می. یواش با این حال خیلی زود است که کانن بخواهد روی جایگزینی دوربینی جدید با EOS RP متمرکز.

شود از طرفی دیگر اخیرا شاهد برخی شایعه ها درمورد مدلی از دوربین های سری R EOS R با-حسگر APS C. بوده ایم با این حال طبق گزارش های اخیر کانن از مدتی پیش کار روی چندین دوربین سری EOS M را به همراه چندین لنزجدید آغاز. کرده است با تو دید گرفتن این گزارش ها احتمال اندکی بود دارد که کانن بخواهد دوربینی با حسگر کراپ از خانواده R ی EOS. 

R معرفی کردن درنگ همانطور که اشاره کردیم، مطرح کردن هرگونه جزئیات مربوط بوسیله دوربین هایی که کانن بخاطر سال ۲۰۲۱ تدارک دیده، فرمان درستی به احصائیه نمی آید؛ بجای هنوز بور ی بسیار زیادی تا عرضه ی رسمی آن ها. باقی باقی مانده است خصوصا با در نظر دریافت این ذات که فعلا تا اینکه نمی دانیم دوربین شناساندن شده ای نظیر EOS R5 راحتی است درون چه تاریخی روانه. ی بازار شود آمار علامت می دهند مدل فروش دوربین های عکاسی در پی مشکلات اخیر به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا کاهش پیدا کرده است و فعلا نمی دانیم که این روند قرار است تا چه زمانی. دنباله دار باشد با همه ی این ها به نظر می رسد که کانن نیت دارد در بازار دوربین های فول فریم بدون آینه نیکون، پاناسونیک و حتی سونی را به شدت.  بوسیله چالش بکشد مقاله های مرتبطدوربین کانن EOS R5 از حالت فیلم برداری 8K درون ۳۰ فریم برثانیه پشتیبانی می کندکانن EOS R5 در زمینه فیلمبرداری چه دست افزار هایی بخاطر تفسیر کردن خواهد داشت؟کاهش ۸۰ درصدی سودآوری کانن درون

مفارقت اول ۲۰۲۰ موردانتظارترین دوربین کانن برای سال ساری میلادی،. EOS R5 است دوربینی که گرچه از مدت ها پیش به صورت اولیه معرفی شده، اما هنوز مشخصات طولانی آن. را نمی دانیم کانن مدتی پیش با برگزاری کنفرانسی آنلاین به پیش روی برخی جزئیات بیشتر درمورد. این دوربین پرداخت آن طور که کانن می گوید دوربین EOS R5 از پس پرونده ویدئوهای 8K RAW با نرخ ۳۰ فریم برثانیه و همچنین ویدئوهای 4K با ارزش ۱۲۰ فریم برثانیه و به:صورت:4K 4-2 2 10. bit برمی آید ظاهرا دوربین موردبحث کانن سیستم لرزه گیر تصویر ۵ محوره (داخل) داخل جسم IBIS دارد که داخل همکاری با سیستم لرزش (انسداد) تصویر اپتیکال OIS لنز. فعالیت می کند EOS R5 افزون به خشکی امدن داشتن درگاه دوگانه ی کارت ذهن از نبوغ Canon Log تو تمامی حالت های فیلم برداری 8K و 4K. 

پشتیبانی می کند شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون

این اساس دارید؟ قیمت دوربین، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که بخاطر بیع کم قیمت و آگاهانه ی گوناگون دوربین های DSLR، بدون آینه و دیگر محصولات کانن احتیاج دارید را در بسرنوشت شوم دچار کردن. محصولات زومیت بیابید درون این بخش، علاوه بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ بوسیله سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس.شما خواهد وجود مشاهده لیست دوربین:های کاننبیشتر بخوانید نیکون احتمالا امسال دوربین های Z30 و Z8 را معرفی می کندکاهش ۸۰ درصدی سودآوری کانن داخل عزل مبدا ۲۰۲۰کانن EOS R5 در بن فیلمبرداری چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت؟کانن EOS R5 می تواند ویدئوهای 8K RAW و 4K را به ترتیب با نرخ های ۳۰ و ۱۲۰ فریم برثانیه ضبط کندکانن EOS C300 Mark III معرفی شد؛ توانایی ضبط ویدئوی 4K با نرخ ۱۲۰
اچ پیطی چند حین اخیر روزهای شلوغی را سپری کرده و به رونمایی محصولات بوسیله نسبت متنوعی پرداخته است. محصولات متاخر اچ معلول در گروه ی لپ تاپ ها و دیگر رایانه های قابل حمل جای می گیرند و در تلاش هستند به لطف پردازنده های نسل دهمی متاخر اینتل، قدرت پردازشی بیشتری عرضه دهند. جدیدترین خانواده از لپ تاپ های اچ جای پا که اخیرا بوسیله روزرسانی شده، خانواده ی لپ تاپ های دگرگونی پذیر HP Pavilion x360 14 است. در مدل جدید این لپ تاپ شاهد استفاده از پردازنده مرکزی اولاد دهمی سری Ice Lake اینتل هستیم.

دو لپ تاپ جدید سری Pavilion x360 14 که اچ جای پا چند روز پیش معرفی کردن کرد اکنون داخل دسترس استراحت پژمرده اند. این لپ تاپ ها به عنوان محصولاتی که محموله آن ها ساده است قصد دارند به لطف شاداب ادوات مناسب، بهره وری را تکثیر دهند و نبوغ هایی متنوع در دسترس کاربر بگذارند. قابلیت هایی که از بین آن ها می توانیم به مواردی جالب همانند امکان پشتیبانی از شبکه ی 4G LTE اشاره کنیم؛ بدین تزیین می استعداد در مکان هایی که دارای اینترنت بی سیم وای فای نیستند همچنین بوسیله راحتی به وب متصل شد.

به لطف مدل سازی بهبودیافته، مدل ۲۰۲۰ لپ تاپ HP Pavilion x360 14 ضخامتی بیش کمینه دارد تا ضمن داشتن قشری مدرن، قطع اندکی داشته باشد و بتوان بوسیله استراحت آن را به هر جایی حمل کرد. براساس اطلاعات رسمی، این لپ تاپ ها ضخامتی ۱۸ میلی متری و وزنی معادل ۱/۶ کیلوگرم دارند.



مدل ۲۰۲۰ از لپ تاپ های سری HP Pavilion x360 14 استراحت است در دو نسخه درون دسترس قرار گیرد تا بتواند سلایق بیشتری را پوشش دهد. نسخه ی فاتحه در حقیقت لپ تاپی میان رده به حساب می آید و دیگری را می استعداد لپ تاپی پایین رده به شمار آورد. درون هر دو مدل، از یک سنخ طراحی استفاده شده است؛ بنابراین هردوی آن ها سبک وزن هستند و ابعادی جمع و جفا دارند. درواقع عزب نفاق بین محصولات جدید سری HP Pavilion x360 14 بوسیله سخت افزار مربوط می شود.  دو لپ تاپ متاخر HP از یک نوع بدنه بهره می گیرند و حاضر به ورق ارائه لمسی ۱۴ اینچ با روشنایی کم قیمت هستند

در هر دو لپ تاپ جدید اچ اثر گواه بهره گیری از ورق عرضه لمسی ۱۴ اینچ با پنل IPS هستیم که امکان چرخش ۳۶۰ درجه ای آن وجود دارد. بدین ترتیب می توان از HP Pavilion x360 14 بی آرامی به عنوان لپ تاپ و اندوه بوسیله عنوان تبلت بهره گرفت. با نگاهی به پنل جلویی خبردار می شویم که حاشیه های بالا، راست و چپ نمایشگر چندان زیاد نیستند، اما در مدخل پایینی حاشیه نویسی ی یدکی بوسیله چشم می خورد. داخل هر دو مدل از لپ تاپ های موردبحث اچ جای پا مجموعه ای از اسپیکرهای بالارده ی Bang