کارسازی ایران

به گزارش همشهری آنلاین، و بوسیله نقل از تسنیم حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل سرزمین درون ارتباط تلفنی با دادستان مرکز استان خوزستان ، دستور پیگیری بلافاصله تباره وشتم زن بالغ درون شهر آبادان را صادر کرد.

براساس این گزارش، دادستان طاس کشور پس از مشاهد فیلم منتشر شده داخل فضای مجازی از ضغطه و شتم یک زوجه جوان داخل آبادان، درون تماسی تلفنی با دادستان مرکز استان خوزستان ، دستور پیگیری فوری را صادر کرد و گفت: نتیجه سریعا جهت پیگیری بعد به دادستانی اعلام شود.

دادستان کچل سرزمین نیز دستورات لازم مبنی بر تحقیق توام با سرعت و قاطعیت لازم و داخل چارچوب قانون داخل پیگیری این پرونده را صادر کرده اند.

به گزارش تسنیم، معاون مدنی حکومت انتظامی آبادان نیز فوری پس از انتشار این کلیپ اعلام کرد: اختلاف شخصی با صاحبخانه سبب درگیری در "بریم" آبادان بوده است؛ همچنین مأمور خاطی حراست فیزیکی پالایشگاه دربند شد.

امیرسام کمایی افزود: داخل تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه نفاق انحصاری داشته و برای تسویه حساب خبردار مسکن شده که توسط اهالی در خانه و مأموران محافظت منطقه محبوس و تحویل مأموران کلانتری شده است
  • ۹۹/۰۸/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی