کارسازی ایران

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

علی بابا بوسیله نشانی استارت آپی که هموار حامی رویدادهای بینش بنیان و دانشگاهی بوده، از هفتمین پیرامون ماراتن دستور کار نویسی شریف در کانون تصرف و کار بصیرت مبنا باکس حمایت کرد.

آنچهعلی بابا را بوسیله سمت حمایت از این رویدادها سوق می دهد، ایمنی از فضای دانشگاهی و نیز دستیار به پرورش، کشف و شکوفایی استعدادهای درخشان جوان است.

هفتمین ماراتون پروگرام نویسی تلفن همراه سرزمین با هدف شناسایی ایده های بکر و خلاقانه، دیروز پنج شنبه ۲۸ شهریور ماه در مجلس کسب و کار بصیرت بنیان (باکس) برگزار شد. باهم اتحاد کردن کنندگان ۴۸ ساعت فرصت دارند تا با همراهان برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز خود، یک برنامه کاربردی موبایل مطابق با چالش مطرح شده از سوی علی پدر طراحی و پیاده سازی کنند و طرح اولیه پروژه مدنظر خود را ارائه دهند.

ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور، معتبرترین و با سابقه ترین مسابقه درون حوزه دستور کار نویسی تلفن همراه کشور است که از سال ۱۳۹۰ تاکنون شش دوره از آن در سطح ملک برگزار شده و آویشن های برنامه نویسی متعددی را ملتفت میدان حکم کرده است. در این مسابقات آویشن های برنامه نویسی ۴۸ روزگار فرصت دارند تا نسخه اولین یک پروگرام تلفن همراه در مملکت های محسوس شده توسط کمیته ارتباط با صنعت محک را به تیم داوری تحویل دهند.

در این ۴۸ ساعت، گروه ها درون قالب آویشن های دو تا چهار نفره تو محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و آویشن های داوری و کارپرداز به رخساره طولانی کنار نحوه عملکرد تیم ها نظارت می کنند. در عاقبت تیم های برتر با نظر داورها بوسیله وعده نهایی گونه واضح می کنند و فرصت دارند تا مجددا پروگرام خود را برای داوران ارائه دهند.

مرام حقیقی از برگزاری این مسابقات، معارفه آویشن های پروگرام نویسی ممتاز کشور، شناسایی ایده های دختر و خلاقانه و دخول این تیم ها به بازار کار است. به همین دلیل علی پدر با هدف شناسایی و جذب این استعدادها، برنامه های بسیاری در این رویداد دارد. به تیم های شروع تا سوم این رویداد ۲ تا ۱۰ میلیون تومان جایزه دلبستگی می گیرد. اگر شما بی آرامی قصد دارید در یک محیط پویا، کبیر و نوآور کار کنید به آدرس https://jobs.alibaba.ir/ رجوع کنید.



 بیشتر بخوانید:گردهمایی برنامه نویسان Coder Conf برگزار می شودگزارش تصویری از تمرین ی برنامه نویسی دانشجوی ای سی ام تهرانچالش امتیاز کاربران در خرابه طی مسابقات ACM ICPCیک پکیج آموزشی یک هاست رایگان یک فلش OTG؛ نرخ به سلیقه شما۵ مورد از دلایل اهمیت تحصیل برنامه نویسی