کارسازی ایران

زمانی که کوالکام از تراشه های ۵ جی رونمایی کرد، تماشاچی افزودن چشم گیر قیمت گوشی های هوشمندی بودیم که از آخرین خراش های سری اسنپدراگون با مودم ۵ جی استفاده می کردند. بااین حال، شرکت آمریکایی تراشه هایی از سری ۷ اسنپدراگون معرفی کرد تا فناوری ارتباطات 5G با پر پشت به مراتب ناچیز نسبت به گوشی های هوشمند فراهم به تراشه های سری ۸ اسنپدراگون دراختیار فرع مندان صبر بگیرد.

حال، مشخص شده که برنامه ی کوالکام عزب محتوی محصولات درفش دار و میان رده پریمیوم نمی شود؛ بلکه درآینده تماشاگر گوشی های هوشمندی با مشخصات ابکی افزاری پایین رده خواهیم وجود که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند. امروز خبری منتشر شده که کوالکام تراشه ای پایین رده با مودم  5G تولید می کند و مقصود می جوی از این خراش در محصولات شرکت هایی مانند موتورولا، اوپو و شیائومی مصرف شود.

رسیده اولین محصولات مهیا بوسیله تراش جدید انبازی آمریکایی نیز داخل اوایل سال ۲۰۲۱ روانه بازار می شوند. نکته زیبنده توجه، کاهش چشم گیر قیمت محصولاتی خواهد بود که ارتباطات 5G را دراختیار کاربران قرار می دهند. درواقع گوشی های هوشمندی مشابه گلکسی اس ۱۰ سامسونگ با قیمتی بیش از هزاره دلار روانه بازار شدند و حال گزارش ها نشان می دهند که محصولات حاضر به تراشه ی جدید کوالکام درون بازه زیاده چرب یا شیرین ۱۲۵ تا ۲۵۰ دلار قرار می گیرند.

در نمایشگاه IFA سال گذشته بود که کوالکام تراشه هایی از سری ۶ و ۷ اسنپدراگون با مودم 5G معرفی کردن کرد و حال گویا نوبت بوسیله سری ۴ اسنپدراگون گویا تا مدلی با مودم 5G داشته باشد؛ البته هنوز مشخصات شاداب افزاری و حتی شهرت تراشه جدید کوالکام مشخص نشده است. بااین حال، ارائه محصولاتی ارزان ارزش با محدودیت های ارتباطی مدرن می تواند برای بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند وقوف متجاوز خوبی باشد. کریستیانو آمون، یکی از مقام های بلندپایه کوالکام در تک تراشه جدید توضیح می دهد:ما بازرگانی مرتبط با فناوری 5G تو جهان را سرعت بخشیده ایم و می خواهیم تامین شویم که اکثر محصولات مقرون به نفع سازوار با فناوری ارتباطی 5G از تراشه های سری اسنپدراگون مصرف می کنند.

چنین ادعایی بسیار جسورانه است؛ زیرا که کوالکام عزب سازنده ی تراشه برای گجت های قابل حمل زدودن و رقبای توانمندی مانند سامسونگ و مدیاتک دارد. بااین حال، مقام ارشد کوالکام بوسیله موفقیت تراش ی معرفی کردن نشده از سری ۴ اسنپدراگون امیدوار است و انتظار دارد اکثر محصولات اقتصادی موجود در بازار با فناوری 5G مجهز بوسیله تراشه متاخر این شرکت شوند.

شاید بتوان گفت شیوع بیماری کرونا و تأثیر موکد آن روی بازار گوشی های هوشمند دلیلی بوده که دادرسی های کوالکام را دگرگونی داده است. آوردن قابلیتی بالارده بوسیله محصولات پایین رده مدال دهنده ی تغییراتی وسیع در برنامه های باهم اتحاد کردن آمریکایی محسوب می شود؛ در مدت بسیاری از ویژگی های محصولات بالارده را می استعداد نام برد که با بود گذشت چند ساله از زمان معرفی کردن آن ها هنوز برای محصولات پایین رده شناساندن نشده اند.مقاله های مرتبط:تراشه اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G کوالکام تو ایفا 2020 معرفی شدکوالکام تراش اسنپدراگون 732G را رونمایی کرد

تو هر صورت، چنین تبدیل سیاستی به نفع کوالکام خواهد بود؛ از طرف میلیون ها کاربر در بکلی دنیا وجود دارند که از محصولاتی کم قیمت قیمت استفاده می کنند و معرفی گوشی های هوشمندی با بازه قیمت ۱۲۵ تا ۲۵۰ دلاری می تواند بسیاری از آن ها را برای خرید تلفن هوشمندی جدید راضی نرم.بیشتر بخوانید:تراشه اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G کوالکام در انجام 2020 معرفی شدمدیاتک تراش هلیو جی 95 را با پردازنده گرافیکی استحکام شده رونمایی کردکوالکام خراش اسنپدراگون 732G را رونمایی کردسونی بخاطر تأیید عزت پیش خرید پلی استیشن 5 راهکار بی سابقه ای را در پیش می گیردTSMC بخاطر تولید تراشه ها با لیتوگرافی ۲ نانومتری آماده می شود
  • ۹۹/۰۶/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی