کارسازی ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داخل معلول درج مصاحبه سعید چلندری معاون حمل و نقل و ترانزیت منطقه آزاد چابهار در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران داخل کتاب ۲۱ شهریور ۹۹ و ادعای وی مبنی بر اقدام نیروی آسمانی به بستن فرودگاه چابهار بوسیله روی پروازهای غیر نظامی، کارشناس امور اراضی و املاک نهاجا بوسیله این اظهارات پاسخ رحم.

ممیز امور اراضی و املاک نیروی فلکی گفت: ضرورت دارد آدم شریف منطقه مبدا باشند در واگذاری اراضی نیروهای مسلح، برابر مصوبات ابلاغی بوسیله ارتش می بایست معادل ریالی خواه زمین معوض دریافت شود، ولی نیروی آسمانی درون ازای واگذاری ۲۵۰ هکتار زمین از اراضی پایگاه کنارک، از سال ۹۷ تا کنون هیچ متد ما به ازایی درخواست نکرده و آن را تحفه ای برای نمو و ترقی اقتصادی و محرومیت زدایی منطقه قلمداد کرده است.

او گفت: مسئولین منطقه آزاد چابهار، ۲۵۰ هکتار از اراضی سندیت کنارک را از سال ۹۷ با هدف تأمین زیرساخت های فرودگاه فعلی دریافت کرده اند، اما متعاقب آغاز فاز عملیاتی فرودگاه جدید، از عمل تعهدات خود، خودداری نموده اند که این اقدام به کاهش سطح ایمنی پروازها منتهی شده است. فقط درون ایران اتفاق می افتد؛ تعطیلی ناگهانی فرودگاه چابهار تا اطلاع ثانوی | استاندار: نیروی فلکی اعتذار کند

وی ادامه داد: فرودگاه فعلی از زیرساخت های لازم برخوردار بوده و صرفا با کمتر از ۱۰ درصد از هزینه ساخت فرودگاه جدید، امکان روزی برداری مورد امید منطقه آزاد برای توسعه اقتصادی را دارد و الباقی احترام می توانست صرف رفع محرومیت از منطقه شود.

کارشناس امور اراضی و املاک نیروی هوایی گفت: مستندات موجود، صورت جلسه ها و سازش نامه ها کاملا گویای نمونه نقش آفرینی این اقدام خوب و ارزنده برای انسان شریف منطقه بوده است. بهتر است مسئولان محترم بوسیله توافقات و ابلاغیه ها و مستندات رجوع فرمایند. فرافکنی ها و رسانه ای کردن موضوع به شکل کاملا دگرگون سازی شده و بی تابی اذهان عمومی نتیجه ای نداشته و آدم شریف منطقه یکدلی فرزندان پیرو در نیروهای فلکی در حوادث گوناگون از عموم سیل اخیر را فراموش نخواهند کرد. به همین دلیل به مصلحت ازاله بیش از این به جزئیات موضوع پرداخته شود و از متولیان حکم درون منطقه آزاد و مسئولین استانی مراد دارد واقع گرایانه و به دور از خرج کردن مطالبی که مورد سواستفاده بیگانگان و دشمنان قرار می گیرد اظهارنظر فرمایند.
  • ۹۹/۰۶/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی