کارسازی ایران

ASGHAASGHAASGHAخبرگزاریOOOONOOOONOOOON کانن رومرز روز گذشته داخل گزارشی اختصاصی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که کانن هم اکنون روی دو دوربین جدید سری EOSR امر می کند تا آن ها را درون سال آینده ی میلادی روانه ی بازار کند. کانن پیش نم به صورت رسمی از توسعه ی دوربینی با نام EOS R5 معارفه داده و مشخصات مربوط به آن را نیز منتشر کرده است. نیز طبق یقین ها کانن منظور دارد امسال در پیاده شدن EOS R5 دوربینی دیگر با شهرت EOS R6 همچنین معرفی کردن و عرضه نرم.

کانن رومرز در حال حاضر تنها به انتشار این خبر کفایت کرده و جزئیاتی باریک بین درمورد دوربین های سال ۲۰۲۱ سری Canon EOS R R تو دسترس قرار نداده. است این رسانه می گوید کانن از مدتی پیش کدنامی خاص برای این دوربین ها نخبه است که البته فعلا جزئیات آن را نمی. دانیم از آن جایی که فاصله ی اضافی تا فرا پیوستن سال آینده داریم، هنوز زود است که مقصود افشای مشخصات مربوط به دوربین های موردبحث را داشته. باشیم با این حال بر اساس شایعه های پیشین و ادعاهای مطرح شده از سوی شماری از رسانه ها، می توانیم درمورد مشخصات احتمالی دوربین های سال آینده ی کانن گمان و گمان هایی را مطرح.

کنیم آن طور که خبرگزاری کانن رومرز می نویسد، به احتمال بسیار بسیار کانن از مدتی پیش امر روی دوربینی با نام EOS R1 را بخاطر کسانی که در مرزوبوم ی ورزشی مشغول بوسیله عکاسی هستند آغاز کرده است؛ این خبرگزاری همچنین از آغاز فرآیند تولید دوربینی با معروفیت EOS R5s وقوف می دهد که ظاهرا حسگری با روشنی بسیار فراز. دارد ظاهرا این دوربین به جای داشتن توان های انقلابی در حوزه ی فیلمبرداری، روی وضوح بالای حسگر متمرکز. است رسانه های متعدد تاکنون بینایی های مختلفی درمورد هر دوی این دوربین ها منتشر کرده. اند به علاوه برخی منابع دیگر از احتمال تولید دوربینی جدید بخاطر جایگزینی با EOS RP سخن به میان می. آورند کانن رومرز از این دوربین متاخر با اشتهار احتمالی EOS R9 یاد می. یواش با این حال خیلی زود است که کانن بخواهد روی جایگزینی دوربینی جدید با EOS RP متمرکز.

شود از طرفی دیگر اخیرا شاهد برخی شایعه ها درمورد مدلی از دوربین های سری R EOS R با-حسگر APS C. بوده ایم با این حال طبق گزارش های اخیر کانن از مدتی پیش کار روی چندین دوربین سری EOS M را به همراه چندین لنزجدید آغاز. کرده است با تو دید گرفتن این گزارش ها احتمال اندکی بود دارد که کانن بخواهد دوربینی با حسگر کراپ از خانواده R ی EOS. 

R معرفی کردن درنگ همانطور که اشاره کردیم، مطرح کردن هرگونه جزئیات مربوط بوسیله دوربین هایی که کانن بخاطر سال ۲۰۲۱ تدارک دیده، فرمان درستی به احصائیه نمی آید؛ بجای هنوز بور ی بسیار زیادی تا عرضه ی رسمی آن ها. باقی باقی مانده است خصوصا با در نظر دریافت این ذات که فعلا تا اینکه نمی دانیم دوربین شناساندن شده ای نظیر EOS R5 راحتی است درون چه تاریخی روانه. ی بازار شود آمار علامت می دهند مدل فروش دوربین های عکاسی در پی مشکلات اخیر به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا کاهش پیدا کرده است و فعلا نمی دانیم که این روند قرار است تا چه زمانی. دنباله دار باشد با همه ی این ها به نظر می رسد که کانن نیت دارد در بازار دوربین های فول فریم بدون آینه نیکون، پاناسونیک و حتی سونی را به شدت.  بوسیله چالش بکشد مقاله های مرتبطدوربین کانن EOS R5 از حالت فیلم برداری 8K درون ۳۰ فریم برثانیه پشتیبانی می کندکانن EOS R5 در زمینه فیلمبرداری چه دست افزار هایی بخاطر تفسیر کردن خواهد داشت؟کاهش ۸۰ درصدی سودآوری کانن درون

مفارقت اول ۲۰۲۰ موردانتظارترین دوربین کانن برای سال ساری میلادی،. EOS R5 است دوربینی که گرچه از مدت ها پیش به صورت اولیه معرفی شده، اما هنوز مشخصات طولانی آن. را نمی دانیم کانن مدتی پیش با برگزاری کنفرانسی آنلاین به پیش روی برخی جزئیات بیشتر درمورد. این دوربین پرداخت آن طور که کانن می گوید دوربین EOS R5 از پس پرونده ویدئوهای 8K RAW با نرخ ۳۰ فریم برثانیه و همچنین ویدئوهای 4K با ارزش ۱۲۰ فریم برثانیه و به:صورت:4K 4-2 2 10. bit برمی آید ظاهرا دوربین موردبحث کانن سیستم لرزه گیر تصویر ۵ محوره (داخل) داخل جسم IBIS دارد که داخل همکاری با سیستم لرزش (انسداد) تصویر اپتیکال OIS لنز. فعالیت می کند EOS R5 افزون به خشکی امدن داشتن درگاه دوگانه ی کارت ذهن از نبوغ Canon Log تو تمامی حالت های فیلم برداری 8K و 4K. 

پشتیبانی می کند شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون

این اساس دارید؟ قیمت دوربین، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که بخاطر بیع کم قیمت و آگاهانه ی گوناگون دوربین های DSLR، بدون آینه و دیگر محصولات کانن احتیاج دارید را در بسرنوشت شوم دچار کردن. محصولات زومیت بیابید درون این بخش، علاوه بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ بوسیله سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس.شما خواهد وجود مشاهده لیست دوربین:های کاننبیشتر بخوانید نیکون احتمالا امسال دوربین های Z30 و Z8 را معرفی می کندکاهش ۸۰ درصدی سودآوری کانن داخل عزل مبدا ۲۰۲۰کانن EOS R5 در بن فیلمبرداری چه حرف هایی برای گفتن خواهد داشت؟کانن EOS R5 می تواند ویدئوهای 8K RAW و 4K را به ترتیب با نرخ های ۳۰ و ۱۲۰ فریم برثانیه ضبط کندکانن EOS C300 Mark III معرفی شد؛ توانایی ضبط ویدئوی 4K با نرخ ۱۲۰
  • ۹۹/۰۲/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی