کارسازی ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین،  مهر به نقل از ورایتی نوشت: «دور دیگر» ساختهتوماس وینتربرگ با بازی مدس میکلسن مهمترین جایزه شصت و چهارمین پرگیر جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ را بوسیله خانه برد. برگزاری جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ | انتخاب برترین ها با رای مخاطبان

«دور دیگر» چیره به کسب جایزه مخاطبان به عنوان بهینه فیلم شد و درون همین حال «نقاش و دزد» بوسیله کارگردانی بنجامین ری نیز دستمزد بهترین خوش ذات را دریافت کرد. تامی گیلارد برای «گوی پردار» نیز کارمزد نیکوترین فیلم کوتاه را سرما و «اندوهگین برای اختتام» بوسیله کارگردانی آنا وست و دیوید کالانان جایزه بهینه هنر ایکس آر را از آن خود کرد.

«دور دیگر» داستان مارتین را روایت می کند. این شخصیت که میکلسن نقشش را بازی کرده شوهر و پدری است که زمانی ممتاز حیات اما اکنون تنها غلاف ای از خود گذشته اش به جای مانده است.

در همین حال کتی بردی نیز بهترین کارگردان اول یک فیلم بلند شد و بخاطر فیلم «آتش وحشی» نشانی ستاره بین المللی سینمای فردا را از آن خود کرد.

در مهمانی لندن امسال «شطرنج باد» مصنوع محمد رضا اصلانی، «خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی، فیلم کوتاه «گواه» ساخته علی عسگری و فیلم کوتاه «آشو» به کارگردانی جعفر نجفی از ایران حضور داشتند.

شصت و چهارمین پرگیر این جشنواره امسال به رخساره ترکیبی از رویدادهای فیزیکی و آنلاین از ۷ اکتبر (۱۶ مهر) کارش را شروع کرد و ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) بوسیله کارش خاتمه داد.
  • ۹۹/۰۷/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی