کارسازی ایران

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، «هومن عمیدی»  به معاملات پرنوسان بورس در نمادهای پیش رو اشاره کرد و افزود: در هفته سوم مهرماه دسته بانکی، پالایشی و معدنی همچنان با نوبت اشتراکی سرمایه گذران روبرو بودند و مبنا رشد بازار سهام را مجهز کردند اما در روزهای پایانی هفته، تنگ کردن عرضه باعث کاهش متمایز بورس به عدد یک میلیون و ۵۶۰ هزاره واحد شد. خسران سهامداران بورس تا فرجام سال تکرار می شود؟ | پیش بینی شاخص بورس تا ته سال

وی پیش روی داشت: گروه دارویی در معاملات چند روز گذشته یکپارچه سلبی حیات و بوسیله رویت می رسد در چند روز آینده داخل قسمت قسمت کردن کشاورزی و خدمات وابسته، شاهد افت بها و ارامش قیمت سهام این قسمت قسمت کردن تو بازار باشیم.

عمیدی خاطرنشان کرد: یکی از نکات سزاوار سرزنش اهمیت معاملات بورس داخل هفته ای که گذشت بود ردیف بیع در اکثر اوراق تسهیلات بانک خانه بود.

این ممیز بازار تنخواه افزود: درون گروه بانکی شاهد روند معاملات مثبت داخل بازار بودیم اما معاملات یکی از بانک های دولتی به دلیل سررسید فیزیکی قراردادهای اختیار معامله، لیس اعمال قراردادهای مذکور و همچنین امکان بروز نقص فنی در میزان دارایی سهامداران تک از کار افتادن قرار نگرفت.

وی با اقرار اینکه به رویت می رسد ارزش دلار و ارز تو محدوده های ۳۰ هزار تومان بوسیله تعادل برسد، گفت: گمانه زنی ها برای انتخابات آمریکا و هم چشمی بین ترامپ و بایدن کماکان ادامه دارد و به نظر می رسد برگزینی هر یک از این دو کاندیدا تغییراتی را داخل وضعیت کلی قلمرو ایجاد نکند. ۳ عامل شک سهامداران در بورس

عمیدی خاطرنشان کرد: خبر مهم آزادسازی منابع ارزی در عراق با بیتوجهی بازار ارز روبرو بود، درون مقابل تو میدان سرمایه تماشاچی ثبات معاملات در چند روز گذشته بودیم.

این کارشناس راسته تنخواه گفت: خروج موج هیجانی سرمایه گذاران تازه بااطلاع از بازار که مبنا نوسان داخل معاملات بازار را فراهم کرده حیات اکنون کاهش یافته و تا حدودی داخل چند روز اخیر آرامش نسبی در فضای راسته حاکم شده است.

 وی با بیان اینکه در هفته ای که عفو با رعشه کم قدم قیمتی در قسمت قسمت کردن های مختلف همراه بودیم، گفت: گزارش ۶ ماهه مناسب شرکت ها و بها تثبیت شده ارز درون رقم های فعلی چشم انداز مثبتی را بخاطر معاملات راسته نما خواهد زد.

این ممیز بازار سرمایه به کاهش پرشتاب شاخص بورس داخل آخرین روز معاملاتی هفته اشاره کرد و افزود: صف فروش سنگین در دو تشبیه کردن از قسمت قسمت کردن خودرویی روند معاملات بازار را تو روز چهارشنبه تغییر عدالت و کلیت بازار از این موضوع واکنش گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نمو قیمت دلار نیمایی از ۲۶ هزارتومان، نرخ پایه ارائه ها در بورس رخت را با رشد جالبی بی پرده می کند که این موضوع جذابیت مناسبی را برای صنعتی فولاد داخل بازار خلق کردن خواهد کرد.

عمیدی اظهار داشت: در نمای کلی شرکت های سرمایه گذاری، خالص نرخ مایملک ها کمتر از ۷۰ درصد است که همه این موارد نشان دهنده پتانسیل بالای صعود معاملات بورس تو هفته های آینده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: به رویت می رسد داخل صنایع بنیانی اقبال اشتراکی بازار بهتر بوده و در رو از صنایع زیان ایالت و غیربنیادی در دستور امر سهامداران قرار اندوهناک باشد.
  • ۹۹/۰۷/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی