کارسازی ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از vogue، درون پاریسطراحان تصمیم گرفتند که برخلاف همکارانشان در لندنو نیویورکفشن شوی دیجیتالی برگزار نکنند و ترجیح دادند که مجموعه های خزنده و تابستان ۲۰۲۱ خود را داخل حضور تعداد محدودی از مهمانان ماسک زده عرضه دهند. برندهای کلویی Chloé، کوپرنی Coperni و دیور Christian Dior در خانه های لوکس نمایش مد خود را با مدل های واقعی در تلاش برای بازگرداندن فداکار نمادهای رایج در دنیای متداول برگزار کردند.

بسیاری از طراحان مرسوم لباس هایی را برای این هفته مدل سازی کرده بودند که این پیغام را به همگان می داد که در این زمانه ما باید برای خودمان لباس بپوشیم.

این تفکر موجب شد که افراد مشهور دنیای فشن نه بر اساس مد، که مطابق با شخصیت خودشان شکل بپوشند. بنابراین بیشتر لباس هایی که داخل استریت استایل ها می بینیم شامل دامن های ساده، شکل های دو یا چندلایه و آرایشی ریختگی است.

همچنین بسیاری از حاضران و معیار هایی که درون این هفته مد شریک شدن داشتند، ظاهر ساده ای داشتند که این نشان دهنده تغییر سلیقه جهانی به سمت لباس های کژوال، سوییشرت ها و هودی های راحت و گشاد است. این کام همچنین خودش را با انواع کفش های کتانی راحت، شلوارهای جین گشاد و پارچه های استیل و بطی ء نشان انصاف.

بی شک نیکوترین دستاورد فشن شوی امسال پاریس تو همین مدت کوتاهی که برگزار شد اثبات این نکته بود که استایل شخصی هیچوقت نمی تواند از بین برود حتی در رویارویی با پاندمی کرونا.

بوسیله نظر می رسد داخل این فشن شو تنوع سلیقه بیشتری نسبت به فشن شوهای سابق وجود داشت و این مقدور است حاکی از آن باشد که حالا زمان مناسبی است تا حساسیت جدیدی از مد بوسیله مشت آوریم و در آنچه تاکنون عمل می دادیم، تجدیدنظری بکنیم.

در دنباله چند نمونه از استایل های خیابانی درون این هفته متداول را ببینید.
  • ۹۹/۰۷/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی