کارسازی ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، معاون هماهنگ کننده ارتش تو دستور کار «بدون توقف» که هشتم مهرماه از شبکه سه بادخور کردن پخش شد، با رمز به اینکه اگر نوبت ها با سپاه و بسیج همراه می شدند می توانستیم یک حرکت انقلاب اقتصادی را پایه ریزی کرده و تو اقتصاد به رهایی و خودکفایی برسیم، گفت: ما راهکارهای ساده ای داریم برای اینکه از ارتباط ارزی درآئیم و به سرعت در مواد غذایی خودکفا شویم، مناسبت به فروش نفت را کاهش داده و امکاناتی که در داخل ناحیه لازم داریم تأمین کنیم.

نقدی داخل پاسخ به این سؤال که «صحبت هایی در خصوص برخی از فرماندهان غوغا نقل شده که فقط بوسیله اسم، حاکم بودند» اشعار کرد: در حوالی مبدا ارتش یک سری افراد ترسو فکر کردند درون سپاه حلوا پخش می کنند آمدند که نام تصرف کنند، نفوذ نمایان کنند و تا جنگ آغاز شد اول کردند به مخالفت و الان هم رفتند خارج از ناحیه بخاطر خودشان دار و دسته راه انداختند، اینها انسان های بزدلی بودند که حتی در یک صحنه عملیات حاضر نشدند، نقل قول های این افراد که قابل استناد نیست، هیچ کدام درون قلب جنگ نبودند و حتی پای گیرایی بوسیله جبهه نرسید و از همان اول مقدمه کردن بوسیله انتقاد. زلزله می آید می گویند سپاه موشک زده؛ ۵هزار موشک اندوه بخورد زلزله نمی آید | چنانچه مجادله مال حزب اللهی ها بود باید به حشدالشعبی پناهنده شوند اما...

وی همچنین داخل پاسخ به این پیغام که «نقل قولی بی آرامی از آقای منتظری مبنی بر بود کودتای خزنده داخل لشکر بود دارد که یک سری از افراد لندکروز سوار بودند و یک سری از افراد رفتند داخل دل جنگ، نیز استناد می کنم به فایل صوتی که از جلسه پائیز سال ۶۳ منتشر شده» گفت: کدام فرماندهان لندکروز سوار بودند؟ این ها حرف های یک سری آدم نق زن است، سپاه از روز اول یک مدیریت انسانیت داشته و روابط باز بین فرماندهان و عضو برقرار بوده، قدیم طفل ها انتقادات سندیت را می کردند، الان غصه می کنند و مناظره ها اقناعی پیش می رود.

وقتی می خواستند تو جنگ عملیات کنند مشابه سایر نیروهای مسلح دنیا نبود که فرمانده به جمع بندی برسد و اطلاع دادن کند، درون تمام این جلسات فرماندهان رده های پایین تر شرکت و با هم بحث می کردند، همین طور نمی پذیرفتند حتی قهر و آشتی می شد.

این فرمانده خیل داخل خصوص اینکه ظاهرا برخی معترض بوسیله فرماندهی آقای رضایی بودند، یادآور شد: انتقاد به فرمانده قدیم دانا است، شما نگاه کنید تو کدام ارتش جهان اصلا انتقاد می شود، وقتی فرمانده با نیروهایش نشست گذاشته و دستور می دهد تا انتقاد کنند و ایراد بگیرند این علامت می دهد چقدر فضا باز است، داخل کدام ارتش دنیا اجازه می دهند کسی جلوی فرمانده اش بایستد و انتقاد کند، مباحثه و جدل کند، پس ازآن بی قراری سرجای خودش باشد و تا اینکه به فدایی سِمت هم بدهند.
  • ۹۹/۰۷/۱۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی