کارسازی ایران

دنیاگیری کرونا (Covid-19) اهمیت جلسه های ویدئویی آنلاین را متجاوز از پیش کرده است و در این دوران که بی حد ها دورکار هستند و افراد دیگری کارشان را از در شرکت پیش می برند، نیاز به حجره تلکنفرانس (اتاق مجازی) و ابزاری قدرتمند برای ایجاد مناسبت با افراد دورکار و درون شرکت بوسیله این حد احساس نمی شد. نسخه ی متاخر هاب ThinkSmart لنوو از چهار بلندگوی بهبودیافته و داخلی، میکروفن قدرتمند و صفحه ارائه ۱۰/۱ اینچی لمسی با وضوح Full HD تشکیل شده است که بتوانید راحت تر به دستور کار و کنترل Microsoft Teams دسترسی داشته باشید. 

هاب متاخر لنوو مکانیزم تک کابله دارد که بوسیله کمک آن می توانید از تمامی ارتباطات لازم ازجمله کابل برق و کابل شبکه ی اترنت و پیوند به مانیتور ارشد تیز بهره ببرید. همچنین، مکانیزم مورد کابله به شما معاون خواهد کرد که میز کار تمیز تر و باثبات تری داشته باشید. این دستگاه به پردازنده Core i5 اینتل با فناوری vPRO مجهز است که نویددهنده ی عملکرد مطلوب آن است. 

دستگاه ThinkSmart Hub از جهیز امنیتی ThinkShield و دو سال گارانتی برخوردار است. خدمات پس از فروش این دستگاه محتوی راهنمایی کامل و نصب و ایرادگیری آن مخصوص تمامی خریداران این محصول است. نسخه ی جدید هاب ThinkSmart لنوو ۱،۸۰۰ دلار ارزش دارد و ماه آینده در بازار نمایش خواهد شد.بیشتر بخوانید:شکایت صاحبان اپل واچ سری 3 از مشکلات هنگفت WatchOS 7اپل خطوط تولید اپل واچ و آیپد را درون چروک تقویت می کندگلکسی واچ 3 در طبق اولین مقیاس ساعت های هوشمند سامسونگ استراحت گرفتبهترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه ارتکاب 2020 برلینسامسونگ چه محصولاتی در رویداد Life Unstoppable معرفی کردن کرد؟
  • ۹۹/۰۷/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی