کارسازی ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از بلومبرگ، همدستی خودروسازی فورد به قسمت قسمت کردن کوچکی از کارگرانش که هنوز بی قراری درون تاسیسات این شرکت کار می کنند دستبند الکترونیکی داده است. هنگامیکه کارگران بوسیله بور یک متر و ۸۰ سانتیمتری (۶فوتی) یکدیگر نزدیک می شوند، این دستبند مرتعش می شود.

فورد امیدوار است این دستبندها قوانین فاصله گذاری اجتماعی را به کارگران یادآوری کند. ۱۲ کاری کارخانه فورد داخل قصبه پلیموث واقع درون ایالت میشیگان اندوه اینک از این فناوری مصرف می کنند. 

هنوز مشخص نیست همدستی خودروسازی فورد این دستبندها را خودش تولید کرده یا شرکتی طرف ثالث آنها را مصنوع است. این شرکت خودروسازی تصمیم دارد زمانیکه بخش اعظم کارگران به کارخانه برمی گردند همچنین این رفتار را دنباله دهد.

این درحالی است که فورد درون اواسط ماه مارس تولید در کارخانه هایش را ایستا کرد و بازگشایی تاسیسات را بوسیله برهان قرنطینه جهانی به تعویق انداخته تا از انتشار ویروس کرونا جلوگیری یواش.
  • ۹۹/۰۱/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی