کارسازی ایران

از زمان اعلام همگی گیری ویروس کرونا (کووید ۱۹) تالار های مختص به برگزاری کنسرت تعطیل و رویدادهای بسیاری لغو شدند. به برهان بروز چنین اتفاقاتی، صنعت موسیقینیز زیان اضافی بوسیله خود دید و برای جلوگیری از خسران بیشتر، بوسیله قفا راه هایی است تا بتواند خود را با وضعیت فعلی سازوار کند. چندین غول شناخته شده ی صنعت استریم نظیر آمازون، یوتیوب، اسپاتیفای، تایدل و فیسبوک در بیانیه ای مشترک اطلاع دادن کردند که برای کمک بوسیله هنرمندان در پویش اختصاص ی MusiCares (مؤسسه ی کنف از هنرمندان صنعت موسیقی) با نام COVID-19 Relief Fund همدستی خواهند کرد. این پویش به رخساره اختصاص برای اهدای کمک های مالی بوسیله هنرمندان آغازبه فقره کرده است.

افزون بر موارد یادشده مسری ویروس کرونا باعث شد افراد شاغل در حوزه ی سرگرمی مجبور شوند برنامه هایشان را بوسیله قیافه حی و آنلاین عمل کنند تا از این طریق امکان کسب درآمد همچنان برای پایگاه مجهز باشد. بوسیله علاوه پلتفرم هایی نظیر توئیچو Bandsintown بوسیله شماری از هنرمندان صنعت موسیقی کمک کرده اند تا با پخش حی ی کارهایشان و از طریق کمک مالی بینندگان، درآمد کسب کنند. در همین راستا اسپاتیفای (Spotify) بوسیله تازگی در اطلاعیه ای اعلام کرده است که ترانه دارد روند اهدای کمک مالی را از سوی انسان بوسیله نهادهای سرپرست اجتماع ی موسیقی، میسر نمدار از قبل درنگ. 

پروژه ی متاخر اسپاتیفای با نام Spotify COVID-19 Music Relief شناخته می شود. به لطف صفحه ی متاخر ایجادشده از لفظ اسپاتیفای، تمامی کاربران می توانند مبالغ موردنظر خودشان را به شمار نهادهای رسمی و تأیید شده ای که در زمینه ی پناه از هنرمندان و دیگر افراد حرفه ای صنعت موسیقی کوشا هستند، واریز کنند. اسپاتیفای گفته است که قصد دارد با مؤسسه های MusiCares ،PRS Foundation و Help Musicians همدستی نزدیکی داشته باشد تا روانی اعطای کمک مالی به هنرمندان تسریع شود. 

اسپاتیفای نیز گفته است که روی ابزاری ویژه فرمان می کند تا هنرمندان بتوانند با اتکا به آن، گزینه ای جدید در پروفایل خودشان قرار دهند و کمک مالی دریافت کنند. این هنرمندان می توانند از طریق ادوات یادشده کمک های مالی را برای خودشان یا دیگر هنرمندانی که نیازمند هستند، جمع آوری کنند. فرآیند طراحی توان یادشده درون حال حاضر به اتمام نرسیده است، با این حال هنرمندان می توانند با رجوع به ورقه ی اختصاص ای که اسپاتیفای تدارک دیده است عملیات ثبت صیت را انجام دهند تا در زمانی که این استعداد در دسترس قرار گرفت، اطلاعات بیشتری برای آنان قاصد شود. 

اسپاتیفای نیز توجه هنرمندان را بوسیله درخت سرو هایی نظیر SoundBetter ،Soundtrap و Anchor Listener Support جلب می نرم تا از عادت آن ها به تولید موسیقی بپردازند. درخت سرو های یادشده تو حال حاضر تقلیل هایی اختصاص برای هنرمندان تو نظر خمود اند. اتخاذ این تصمیم های جدید از سوی اسپاتیفای منطقی بوسیله نظر می رسد؛ بمنظور اسپاتیفای برای این که بتواند روانی تصاعدی رشد خویشتن را امتداد دهد، باید کاری کند که هنرمندان همچنان از پلتفرمش استفاده کنند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد اقدامات اسپاتیفای برای حمایت از جامعه ی موسیقی دارید؟بیشتر بخوانید:پنج لیست پخش آرامش بخش از اصوات نویز سفید تو اسپاتیفایسهم چشم گیر درخت سرو های استریم از مجموع درآمد صنعت موسیقیاسپاتیفای و گزارش چهارماهه آخر ۲۰۱۹؛ افزایش تعداد مشترکان پولی و تمرکز بر پادکست هاآمازون متجاوز از ۵۵ میلیون کاربر را جذب سرویس Amazon Music کرده استگجت Roxie برای کارائوکه در خودرو معرفی شد
  • ۹۹/۰۱/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی