کارسازی ایران

کمپانی برلیانس یکی از برندهایی است که برای ایرانی ها غریبه حلق و اتفاقاً به نشانی یکی از خودروسازان جدید در جهان خویشتن را معرفی کرده است. این کمپانی اگرچه فعالیت ابتدایی خویشتن را با مونتاژ و کپی کاری آغاز کرد، اما داخل حال مهیا خریدخودرو برلیانس به نشانی یکی از گزینه های سبد ابتیاع ایرانی ها معرفی می شود. خودروهای این انبازی کیفیت مناسبی دارند و با توجه به مقدار آن ها نبوغ رقابت با اکثر محصولات متوسط داخل سطح بازار را دارند.
عاری در نظر شهود مسئله قیمت برلیانس خواه حجم فروش و فروش برلیانس درون بازار، امروز می خواهیم به معرفی کمپانی برلیانس بپردازیم و ببینیم که چه محصولاتی تو ایران دارد.

نمود کمپانی برلیانس با تولید مینی ماچ

کمپانی برلیانس دامنه های ابتدایی وجود خود را درون سال ۱۹۹۲ با مونتاژ و تولید خودروهای مینی بوس برداشت. ابتدای فعالیت این انبازی به همکاری با تویوتا اختصاص داشت و انحصاری به نام یانگ رونگ بنیانگذار این همکاری وجود. بوسیله مرور زمان این باهم اتحاد کردن به سمت خودروهای سواری بی قراری لول کرده و درون سال ۲۰۰۳ با یک قرارداد با شرکت بی ام و آلمان، به نعوظ رسمی خبردار حوزه خودروسازی بین المللی شد.
کمپانی برلیانس یکی از تولید کننده خودروهای لوکس غربی تو بازار چین وجود که آمار فروش قابل توجهی داشت. زنهار باواریایی ها و به طور خاص همدستی بی ام و از این خودروساز باعث شد که به قرار در کشورهای اروپایی برای خویشتن خریدار دست و پا کند و درون سال ۲۰۰۸ بیدار بازارهای جهانی شد. جالب این که در سال ۲۰۰۹ این شرکت یکی از ۸ خودروساز مبصر چینی محسوب می شد.
آمارها نشان می دهد که کمپانی خودروسازی برلیانس هم داخل زمینه تولید خودروهای سواری و بی آرامی درون بنیاد تولید مینی ماچ قاهر انجام کرده است. درون سال ۲۰۰۹ آمار سودا خودرو سواری برلیانس ۱۵۰ هزاره عدد و فروش خودروهای مینی بوس این همکاری ۸۰ هزار عدد بود. جالب اینکه کشورهای مختلف از عموم عنف جنوبی، استرالیا، شیلی و کلمبیا هم از جمله مشتریان این شرکت محسوب می شدند. قرارداد با بی ام و به عنوان یک عمه عود



بدون تردید دلمه شدن قرارداد با شرکت بی ام و در سال ۲۰۰۳ برای کمپانی برلیانس بوسیله عنوان یک خال عقب نشینی شناخته می شد. این شرکت شهریه تولید برلیانس های مطابق با پلتفرم بی ام و سری ۳ و سری ۵ و نیز بی ام و x۱ را برعهده داشت. با وجود این که برخی از قطعات این خودروها مستقیماً از سرزمین آلمان هوشیار می شد، ولی در فداکار از این خودروها تغییراتی بوسیله وجود آمد که حتی نسبت به نسخه های اصلی اختلاف داشت و بوسیله همین دلیل معامله وفروش برلیانس رونق بیشتری گرفت. همدستی کمپانی برلیانس با خودروسازهای ایرانی



اگر خودروهای شرکت پارس خودرو را دیده باشید، تا حدود اضافی قسمت جلو و ورودی هوای این خودروها به خودروهای بی ام و شباهت دارد. شرکت پارس خودرو در باهم اتحاد کردن با باهم اتحاد کردن برلیانس مواجب تولید برلیانس H320 و همچنین H330 را بر عهده گرفت. در طرف دیگر شریک سایپا بی قراری مسئولیت تولید فدایی از خودروهای این شرکت را بر عهده گرفت که برلیانس H230 و همچنین برلیانس V5 از محصولات این شریک شدن حیات.
به نظر می رسد که ظاهر زیبا و همچنین کیفیت ساخت خودروهای برلیانس توانسته باشد که توجه بسیاری از ایرانی ها را به خود احضار کند. امروزه می بینیم که مقدار خودرو برلیانس با توجه به میزان های مختلف درون بازار ایران متفاوت است، اما بسیاری از ایرانی ها حاضر به پرداخت قیمت های بالایی برای این خودروها هستند. این موضوع مدال می دهد که کمپانی برلیانس برای حضور کوشا در بازار ایران فرمان سختی ندارد و به راحتی می تواند با سایر شرکت های خودروسازی چین رقابت کند.
اگر از روز متولد اولین کمپانی برلیانس در دیدن بگیریم، در حدود ۲۷ سال از فعالیت این شرکت می گذرد. این داخل حالی است که حمایت خودروساز آلمانی از این مشارکت به نشانی یک نقطه توشه برای آن محسوب می شود و به همین دلیل آمار فروش این خودرو درون ایران بی قراری نسبتاً بالاست. برای درک بهتر این موضوع شما تنها می توانید کلید واژه فروش برلیانس را در سایت خرابه تفحص کنید تا متوجه آمار خرید و خرید آن شوید. فقط کافی است بوسیله این موضوع خاطر کنید که آمار بیع باهم اتحاد کردن برلیانس داخل بازارهای جهانی سال ۲۰۰۶ تا سال ۲۰۱۵ چیزی داخل حدود ۵ میلیون خودرو بوده است.

منبع : ویرلن
  • ۹۸/۰۴/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی