پیش بینی می شود فروش تجارت الکترونیکی تا سال ۲۰۲۱ به ۴.۸ تریلیون دلار در سراسر جهان برسد؛ درنتیجه، فرصت زیادی برای نمو و توسعه ی کسب وکارهای وابسته به بازرگانی الکترونیکی بوسیله وجود خواهد آمد. با این حال، بوسیله دلیل مشکلاتی مشابه برندسازی زیر میانگین و تأکید بیش ازحد روی علیه به جای بازاریابیآن، تقریبا از ۱۰ فروشگاه آنلاین هشت فروشگاه در ۲۴ ماه اول انقراض می خورند.
وجود ثمر برای توفیق استوار کسب وکار ضروری است؛ اما برندسازی خسته داخل عصر دیجیتالی که همگی چیز از اعتبار مدنی تا خودی برند شکلی دیجیتالی به خود خمود اند، می تواند میوه را غیرمرتبط جلوه دهد. به گفته ی جیدن وو، مؤسس و مدیرعامل شرکت Vantura Cosmetics، کسب وکار تجارت الکترونیکی تو مملکت ی لوازم آرایشی گیاهی و ارگانیک می گوید:برنده بهترین ثمر نیست؛ بلکه شناخته شده ترین محصول است.
این باهم اتحاد کردن قبل از عرضه ی تا اینکه یک محصول، مظفر شد تعداد چشمگیری مخاطب ازطریق شبکه های مدنی مثل فیسبوک و اینستاگرام جذب یواش. این باهم اتحاد کردن متاع آرایشی با بودجه ی ۵ هزار دلار و بدون عرضه ی تا اینکه یک محصول و تنها داخل عرض دو ماه به بیش از ۲۷ هزار ظهر کننده در اینستاگرام و ۶ هزاره دنبال کننده در فیسبوک و بیش از ۱۰ هزار ایمیل رسید.
شرکت Vantura از ابزارهای متعدد شبکه های مدنی ازجمله UNUM، اپلیکیشن برنامه ریزی و گستردن محتوای دیجیتال، استعمال کرد که دیدگاه های داده پایه را فراهم می کنند، برای کارمزد های تبلیغاتی با شریک شدن های دیگر شراکت و برای نمو مخاطبان از دستور کار ی پراکندن متجانس کاربرد کرد. جیدن وو از استراتژی منحصربه فردی برای راه اندازی کسب وکار چیره بازرگانی الکترونیکی در بازار به شدت رقابتی بهره می برد. او می گوید:ابتدایی شلنگ پس از راه اندازی کسب وکار تجارت الکترونیکی، ترقی یا جست وجوی محصولی برجسته، اطمینان از عملکرد صحیح آن و سپس پیدایش وب سایت و کانال اجتماعی است. تا اینجا همه چیز درست است؛ اما همه چیز به کود ی پس ازآن وابسته است و بسیاری از کسب وکارها هم در این بار انقراض می خورند. دلیل رونق Vantura Cosmetics تمرکز پهلو تولید ثمر بی نقص نیست؛ بلکه چشم انداز برندسازی است.
هرچه تجارت الکترونیکی به جانب تجارت اجتماعی و سندیکای محتوای ثمر پیش می رود، جایگاه برندسازی به عنوان ابزاری قدرتمند و مرزی رقابتی برای نمود درون رقابت انبوه استقرار می شود.خلق کردن چشم انداز
محتوا امپراتور است و فروش چشم انداز به قطع ی معامله خودِ محصول اهمیت دارد. کاربرد کنندگان می خواهند بخشی از جامعه ای باشند که تو شبکه های اجتماعی و تو میان اتیکت محبوب مردم شناخته شده است. یکی از نیکوترین روش ها برای خلق کردن چشم انداز داخل برندسازی، مصرف از محتوای مرتبط و سفارشی است.مقاله های مرتبط:برندسازی کسب وکار تجارت الکترونیک درون بازار لبالب از رقیبراهنمای جامع بازاریابی B2B
براساس مطالعه ها، درصورت سفارشی شدن تجربه ی خرید، زمان تحدید یافته به معامله آنلاین ۴۸ درصد افزایش می یابد. این، یعنی آینده ی بازاریابی به برندسازی سفارشی وابسته است. بخاطر برآورده ابداع اولویت مشتریان باید داستان برند نمره پذیر برایشان ساخت. وو می گوید:وظیفه ی شما به عنوان صاحب کسب وکار، معامله چشم انداز است نه خرید محصول. شما چشم انداز را می فروشید و ثمر خودبه خود فروخته می شود. حالا از خود بپرسید: داستانتان چیست؟
چشم انداز Vantura Cosmetics پوست طبیعی و با هوش و درنتیجه، تکثیر اعتمادبه لحظه است. وو درادامه می گوید:هدف اصلی، ترقی ی فرهنگی بخاطر صحت فیزیکی است، نه صرفا حفظ کردن استانداردهای سطحی رسانه ای.
درون شرایطی که فشارهای اجتماعی روی اولاد بالغ وجود دارد، باید داستانی وجود داشته باشد که برای بسیاری از انسان تشخیص پذیر و اطلاع شدنی باشد. تأثیر کلی شبکه های مدنی برنسل هزاره و خاندان Z (متولدین اواسط ۱۹۹۰ تا اواسط ۲۰۰۰) پیامدهای شدیدی خواهد داشت و فشار مدنی پهلو دوش اکثریت اجتماع قرار دارد.
خلق کردن داستان برند مرتبط می تواند بوسیله اندازه ی استراتژی های تبلیغاتی مانند تحلیل نرخ تبدیل و شیوه های ابتیاع مؤثر باشد؛ زیرا ادبیات ذاتا شخصی است. در رویه بازاریابی و توزیع برندسازی، باید تکثیر واسطه های جدید تولید و مصرف محتوا را هم در نظر گرفت.توزیع و اعتبار اجتماعی
بسیاری از برندهای بازرگانی الکترونیکی داخل مراحل ابتدایی ی فقره خود براساس بودجه ی بند کفشی (تحدید کمتر منابع) کار می کنند. داستان برندی که برای مخاطب ترسیم می کنید، مبنایی برای چگونگی توزیع روایت در شبکه های مدنی و پلتفرم های محتوایی است. مدیریت کمپین بازاریابی تو ابتدا کمی مشکل است و با فشارهای فراوانی همراه است؛ درنتیجه، باید قبل از عرضه ی محصول استراتژی کم قیمت توزیع را جست وجو کرد. وو می گوید:این مواجب ی شما است که انبازی و علیه خویشتن را روی رادار مخاطب راحتی دهید. اگر فرصت ابتدایی بخاطر تبلیغات صحیح را از دست دادید، مراد خروجی عمده ای نداشته باشید.
مشکل اصلی تو ایجاد استراتژی تبلیغاتی مؤثر دسترسی به کانال های محتوایی صحیح و تولید شرکت بهینه است. بستگی شبکه های مدنی و تجارت الکترونیکی در آینده افزایش خواهد یافت و سرحد بین اپلیکیشن های موبایل و فروشگاه های وب و کانال های شبکه ی مدنی محو خواهد شد. علاوه براین، به نقل از گزارش شاخص جهانی وب، سه نفر از هر ۱۰ نفر بخاطر ضربان وجوی محصول از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و ۲۴ درصد از مشتریان برای اولین وعده در شبکه های مدنی جزئیات جست وجوی برند را شرح می دهند.اینفلوئنسرها می توانند اعتماد مخاطب به برند را افزایش دهند
اشخاص معمولا با برندهای مطمئن کار می کنند و برای اعتمادسازی لازم است جامعه ای از شبکه های اجتماعی پیدایش که از داستان و پیامی واضح برخوردار هستند. استفاده از اینفلوئنسرها (افراد مشهور تو شبکه های مجازی که به شفیع ی کار یا فعالیتی جلوه گر بوسیله شهرت رسیده اند) روشی مؤثر و مظفر برای اعتمادسازی برند است.
تعداد اینفلوئنسرها و پست های آن ها در شبکه های اجتماعی فراوان و بدیهی است با مسئله کنونی، بازاریابی اینفلوئنسرها روز به روز اضافه پیدا خواهد کرد. بوسیله نقل از شاخص جهانی وب، ۱۴ درصد از مصرف کنندگان دیجیتال معلومات برند خود را ازطریق افراد اسمی تو شبکه های اجتماعی به دست می آورند.
افراد نامی در شبکه های اجتماعی طیف وسیعی از مخاطبان و دنبال کنندگان را دارند و از نظر مخاطبان اینفلوئنسرها افراد موجه و مطمئنی هستند. کسب وکارها و تجارت های الکترونیکی کوچک شاید بودجه ی کافی را بخاطر استخدام اینفلوئنسرهای نامی شبکه های مدنی نداشته باشند؛ اما افراد کمتر شناخته شده تیمار تأثیر مثبتی بر برند خواهند گذاشت. شرف اینفلوئنسرها همراه با چشم انداز برند می تواند به افزایش مخاطبان معاون نرم و برند مدنظر تجارت الکترونیکی را درون بازار اشباع شده به شهرت برساند و موقعیت ثمر را در میان پیشتازان صنایع استقرار یواش.
دلیل انقراض بسیاری از برندهای تجارت الکترونیکی استفاده از طرح های پیچیده ی برندسازی عاری تمرکز آشکار است که عاری درنظرگرفتن تکامل تجارت الکترونیکی درون عصر دیجیتال بوسیله پشت چونی ثمر خویشتن هستند. سهل سازی فرایند، عامل اصلی موفقیت بسیاری از برندهای بازرگانی الکترونیکی است. وو می گوید:اگر ازنظر استراتژیکی پیاده شدن فقره خود تمرکز کنند، همگی چیز ساده به نظر می رسد. لازم ازاله صرفا فردی نوآور باشید؛ بلکه تنها باید به مدل سازی و اجرای کارهایی بپردازید که حاصل جزء هستند.بیشتر بخوانید:داستان گویی، ابزار باارزش برندها تو موفقیت کسب وکارراهنمای جامع وبلاگ نویسی برای کسب وکارهای کوچکاخذ تشبیه کردن توکل الکترونیکی (ای نماد) پولی شدچرا تولید محتوای متنی ابد شکوه دارد؟راهنمای جامع ویدئو مارکتینگ
وجود ثمر برای توفیق استوار کسب وکار ضروری است؛ اما برندسازی خسته داخل عصر دیجیتالی که همگی چیز از اعتبار مدنی تا خودی برند شکلی دیجیتالی به خود خمود اند، می تواند میوه را غیرمرتبط جلوه دهد. به گفته ی جیدن وو، مؤسس و مدیرعامل شرکت Vantura Cosmetics، کسب وکار تجارت الکترونیکی تو مملکت ی لوازم آرایشی گیاهی و ارگانیک می گوید:برنده بهترین ثمر نیست؛ بلکه شناخته شده ترین محصول است.
این باهم اتحاد کردن قبل از عرضه ی تا اینکه یک محصول، مظفر شد تعداد چشمگیری مخاطب ازطریق شبکه های مدنی مثل فیسبوک و اینستاگرام جذب یواش. این باهم اتحاد کردن متاع آرایشی با بودجه ی ۵ هزار دلار و بدون عرضه ی تا اینکه یک محصول و تنها داخل عرض دو ماه به بیش از ۲۷ هزار ظهر کننده در اینستاگرام و ۶ هزاره دنبال کننده در فیسبوک و بیش از ۱۰ هزار ایمیل رسید.
شرکت Vantura از ابزارهای متعدد شبکه های مدنی ازجمله UNUM، اپلیکیشن برنامه ریزی و گستردن محتوای دیجیتال، استعمال کرد که دیدگاه های داده پایه را فراهم می کنند، برای کارمزد های تبلیغاتی با شریک شدن های دیگر شراکت و برای نمو مخاطبان از دستور کار ی پراکندن متجانس کاربرد کرد. جیدن وو از استراتژی منحصربه فردی برای راه اندازی کسب وکار چیره بازرگانی الکترونیکی در بازار به شدت رقابتی بهره می برد. او می گوید:ابتدایی شلنگ پس از راه اندازی کسب وکار تجارت الکترونیکی، ترقی یا جست وجوی محصولی برجسته، اطمینان از عملکرد صحیح آن و سپس پیدایش وب سایت و کانال اجتماعی است. تا اینجا همه چیز درست است؛ اما همه چیز به کود ی پس ازآن وابسته است و بسیاری از کسب وکارها هم در این بار انقراض می خورند. دلیل رونق Vantura Cosmetics تمرکز پهلو تولید ثمر بی نقص نیست؛ بلکه چشم انداز برندسازی است.
هرچه تجارت الکترونیکی به جانب تجارت اجتماعی و سندیکای محتوای ثمر پیش می رود، جایگاه برندسازی به عنوان ابزاری قدرتمند و مرزی رقابتی برای نمود درون رقابت انبوه استقرار می شود.خلق کردن چشم انداز
محتوا امپراتور است و فروش چشم انداز به قطع ی معامله خودِ محصول اهمیت دارد. کاربرد کنندگان می خواهند بخشی از جامعه ای باشند که تو شبکه های اجتماعی و تو میان اتیکت محبوب مردم شناخته شده است. یکی از نیکوترین روش ها برای خلق کردن چشم انداز داخل برندسازی، مصرف از محتوای مرتبط و سفارشی است.مقاله های مرتبط:برندسازی کسب وکار تجارت الکترونیک درون بازار لبالب از رقیبراهنمای جامع بازاریابی B2B
براساس مطالعه ها، درصورت سفارشی شدن تجربه ی خرید، زمان تحدید یافته به معامله آنلاین ۴۸ درصد افزایش می یابد. این، یعنی آینده ی بازاریابی به برندسازی سفارشی وابسته است. بخاطر برآورده ابداع اولویت مشتریان باید داستان برند نمره پذیر برایشان ساخت. وو می گوید:وظیفه ی شما به عنوان صاحب کسب وکار، معامله چشم انداز است نه خرید محصول. شما چشم انداز را می فروشید و ثمر خودبه خود فروخته می شود. حالا از خود بپرسید: داستانتان چیست؟
چشم انداز Vantura Cosmetics پوست طبیعی و با هوش و درنتیجه، تکثیر اعتمادبه لحظه است. وو درادامه می گوید:هدف اصلی، ترقی ی فرهنگی بخاطر صحت فیزیکی است، نه صرفا حفظ کردن استانداردهای سطحی رسانه ای.
درون شرایطی که فشارهای اجتماعی روی اولاد بالغ وجود دارد، باید داستانی وجود داشته باشد که برای بسیاری از انسان تشخیص پذیر و اطلاع شدنی باشد. تأثیر کلی شبکه های مدنی برنسل هزاره و خاندان Z (متولدین اواسط ۱۹۹۰ تا اواسط ۲۰۰۰) پیامدهای شدیدی خواهد داشت و فشار مدنی پهلو دوش اکثریت اجتماع قرار دارد.
خلق کردن داستان برند مرتبط می تواند بوسیله اندازه ی استراتژی های تبلیغاتی مانند تحلیل نرخ تبدیل و شیوه های ابتیاع مؤثر باشد؛ زیرا ادبیات ذاتا شخصی است. در رویه بازاریابی و توزیع برندسازی، باید تکثیر واسطه های جدید تولید و مصرف محتوا را هم در نظر گرفت.توزیع و اعتبار اجتماعی
بسیاری از برندهای بازرگانی الکترونیکی داخل مراحل ابتدایی ی فقره خود براساس بودجه ی بند کفشی (تحدید کمتر منابع) کار می کنند. داستان برندی که برای مخاطب ترسیم می کنید، مبنایی برای چگونگی توزیع روایت در شبکه های مدنی و پلتفرم های محتوایی است. مدیریت کمپین بازاریابی تو ابتدا کمی مشکل است و با فشارهای فراوانی همراه است؛ درنتیجه، باید قبل از عرضه ی محصول استراتژی کم قیمت توزیع را جست وجو کرد. وو می گوید:این مواجب ی شما است که انبازی و علیه خویشتن را روی رادار مخاطب راحتی دهید. اگر فرصت ابتدایی بخاطر تبلیغات صحیح را از دست دادید، مراد خروجی عمده ای نداشته باشید.
مشکل اصلی تو ایجاد استراتژی تبلیغاتی مؤثر دسترسی به کانال های محتوایی صحیح و تولید شرکت بهینه است. بستگی شبکه های مدنی و تجارت الکترونیکی در آینده افزایش خواهد یافت و سرحد بین اپلیکیشن های موبایل و فروشگاه های وب و کانال های شبکه ی مدنی محو خواهد شد. علاوه براین، به نقل از گزارش شاخص جهانی وب، سه نفر از هر ۱۰ نفر بخاطر ضربان وجوی محصول از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و ۲۴ درصد از مشتریان برای اولین وعده در شبکه های مدنی جزئیات جست وجوی برند را شرح می دهند.اینفلوئنسرها می توانند اعتماد مخاطب به برند را افزایش دهند
اشخاص معمولا با برندهای مطمئن کار می کنند و برای اعتمادسازی لازم است جامعه ای از شبکه های اجتماعی پیدایش که از داستان و پیامی واضح برخوردار هستند. استفاده از اینفلوئنسرها (افراد مشهور تو شبکه های مجازی که به شفیع ی کار یا فعالیتی جلوه گر بوسیله شهرت رسیده اند) روشی مؤثر و مظفر برای اعتمادسازی برند است.
تعداد اینفلوئنسرها و پست های آن ها در شبکه های اجتماعی فراوان و بدیهی است با مسئله کنونی، بازاریابی اینفلوئنسرها روز به روز اضافه پیدا خواهد کرد. بوسیله نقل از شاخص جهانی وب، ۱۴ درصد از مصرف کنندگان دیجیتال معلومات برند خود را ازطریق افراد اسمی تو شبکه های اجتماعی به دست می آورند.
افراد نامی در شبکه های اجتماعی طیف وسیعی از مخاطبان و دنبال کنندگان را دارند و از نظر مخاطبان اینفلوئنسرها افراد موجه و مطمئنی هستند. کسب وکارها و تجارت های الکترونیکی کوچک شاید بودجه ی کافی را بخاطر استخدام اینفلوئنسرهای نامی شبکه های مدنی نداشته باشند؛ اما افراد کمتر شناخته شده تیمار تأثیر مثبتی بر برند خواهند گذاشت. شرف اینفلوئنسرها همراه با چشم انداز برند می تواند به افزایش مخاطبان معاون نرم و برند مدنظر تجارت الکترونیکی را درون بازار اشباع شده به شهرت برساند و موقعیت ثمر را در میان پیشتازان صنایع استقرار یواش.
دلیل انقراض بسیاری از برندهای تجارت الکترونیکی استفاده از طرح های پیچیده ی برندسازی عاری تمرکز آشکار است که عاری درنظرگرفتن تکامل تجارت الکترونیکی درون عصر دیجیتال بوسیله پشت چونی ثمر خویشتن هستند. سهل سازی فرایند، عامل اصلی موفقیت بسیاری از برندهای بازرگانی الکترونیکی است. وو می گوید:اگر ازنظر استراتژیکی پیاده شدن فقره خود تمرکز کنند، همگی چیز ساده به نظر می رسد. لازم ازاله صرفا فردی نوآور باشید؛ بلکه تنها باید به مدل سازی و اجرای کارهایی بپردازید که حاصل جزء هستند.بیشتر بخوانید:داستان گویی، ابزار باارزش برندها تو موفقیت کسب وکارراهنمای جامع وبلاگ نویسی برای کسب وکارهای کوچکاخذ تشبیه کردن توکل الکترونیکی (ای نماد) پولی شدچرا تولید محتوای متنی ابد شکوه دارد؟راهنمای جامع ویدئو مارکتینگ
- ۹۸/۰۳/۲۷