AرویهGHAROOOON های اضافی برای احیای برندهای خودروسازی ورشکسته و قدیمی بود دارد. مانند برند Alvis که نمونه های قدیمی آن به دستیار طراحی مجدد و بازتولید قطعات بار دیگر ساخته شدند. فداکار برندها نیز فناوری مدرن را تو قالب جثه قدیمی ترکیب کرده و خودروجدیدی تولید می کنند که از جمله می قابلیت به برند Hispano-Suiza اشاره کرد. برخی نیز فناوری خویشتن را تو بدنه جدیدی با روح واقعی برند اولین فراغت می دهند که از جمله می قابلیت برندهای میباخ یا بوگاتی را اشتهار برد.
یکی از برندهای قدیمی فرانسوی که چنین روندی را طی می کند، دلاژ (Delage) است. لورن تاپیه (Laurent Tapie)، مدیرعامل این مشارکت می گوید که قصد دارد برند دلاژ را احیا بطی ء تا به آرزوهای آدولف لوئیس دلاژ، ملبوس عمل بپوشاند و ثمر این شرکت ابرخودرو Delage D12 است. خودروی دلاژ در مسابقات عطیه بزرگ سال های ۱۹۲۳ و ۱۹۲۴ از پیشرانه ۲ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر یکروز می برد و دلاژ داخل سال ۱۹۲۵ آن را سوپرشارژ کرد و برنده دو مسابقه شد. دلاژ عنوان قهرمانی جهان خودروسازان را در سال ۱۹۲۷ با شناساندن خودروی Type 15 S S 8 و پیشرانه/۱ ۵ لیتری هشت سیلندر خطی سوپرشارژ به مشت آورد و سپس در سال ۱۹۳۸ پیشرانه را به خورجینی ۱۲ استوانه تبدیل رحم اما نتوانست با آن مانور.
دهد دلاژ اصرار بر برتری متخصص داشت و خودروی این شریک شدن که درون سال ۱۹۱۴ قهرمان مسابقات ایندی ۵۰۰ شد، از پیشرانه ۴ سیلندر/۴ ۵ لیتری با دو میل بادامک رو و سوپاپ های فنری، جعبه دنده پنج سرعته با دو دنده اُوردرایو، کلاچ فلزی و ترمز روی هر چهار چرخ بوسیله علاوه ترمز قوطی کنگره یکروز می. برد تو جاده های عمومی، فدایی از بهینه بدنه های خودروهای آن زمان روی شاسی های دلاژ سوار می شدند و از آن ها استعمال می. کردند این برند بین سال های ۱۹۹۶ و ۲۰۱۰ سه گانه بار برنده بهترین ارائه داخل Pebble Beach Concours'd Elegance.
شد ابرخودرو دلاژ D12 با یکروز گیری از روح خودروهای مسابقه ای کلاسیک، برای رانندگی درون جاده نقشه کشی شده. است نقشه کشی این خودرو بوسیله شکلی است که بتواند نزدیک ترین احساس رانندگی به خودروهای فرمول یک را تو خودروهای خیابانی تجربه. درنگ مدیرعامل این برند هم اکنون عزم دارد رکورد سریع العمل ترین خودروی خیابانی را با D12 در پیست نوربرگ رینگ بوسیله دست. بیاورد دو تیپ از ابرخودرو دلاژ D12 وجود خواهد داشت که هر دو از پیشرانه/۷ ۶ لیتری خورجینی ۱۲ ستون تنفس طبیعی با قدرت ۹۹۰ اسب بخار بهره می. برند این پیشرانه توسط دلاژ توسعه یافته و از کمک موتور الکتریکی گمارش شده در درون جعبه کنگره خودکار هشت سرعته تک کلاچه استعمال می. یواش درون نسخه GT که اندازه آن ۱،۴۰۰ کیلوگرم است، اتومبیل الکتریکی ۱۱۰ اسب بخار قدرت تولید می نرم تا غلبه خروجی در مجموع به ۱،۱۰۰ اسب تبخیر. برسد در نمونه Club که روی رانندگی در پیست متمرکز است، وزن خودرو به ۱،۳۰۹ کیلوگرم می رسد و سواری الکتریکی ۲۰ اسب بخار تولید می کند تا قدرت کلی در مجموع به ۱،۰۱۰ اسب بخار برسد و موتور الکتریکی عمدتاً خلال رانندگی تو خیابان ها، کنگره معکوس و پارک کردن کاربرد می. شود مدیرعامل دلاژ می گوید نسخه ی GT سریع تر است، اما تیپ Club که می تواند در زمان/۲ ۸ وقت از حالت ثبات بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و و بیشینه سرعت آن بوسیله ۳۷۵ کیلومتربرساعت می رسد، در پیست سریع تر.
است بنوات (باگور Benoît)Bagur ، مدیر فنی دلاژ، سال های زیادی را در شرکت های سیتروئن اسپرت، سئات و فولکس واگن اسپرت و Ligier گذرانده و ۱۶ عنوان قهرمانی متنوع جهان را با این تیم ها به دست آورده.
است مقاله های:مرتبط نگاه نزدیک به پورشه 959؛ ابرخودروی کلاسیکخودرو کلاسیک Deronda G400 در حراجی به فروش می
رسد پنل های بدنه فیبر کربن با رینگ های فیبر کربنی همراه هستند که برای هدایت جریان هوا و خنک کردن ترمزها، کالبد و چرخ های وحدت یافته ازطریق جهیز تعلیق مقابل دار دوبل سزاوار سرزنش مشاهده بوسیله حکم می. روند تو در کابین، دستگیره های غربیلک فقره برابر الگوی مشت راننده و صندلی فیبر کربنی و حفاظ پا موافق طرح بدن شوفر قالب ریزی شده.
است مدیرعامل برند احیاشده دلاژ می گوید که ۱۰ سرمایه گذار از این شریک شدن حمایت می کنند که چهار نفر از آن ها ظاهرا میلیاردر هستند؛ ولی او به دنبال اضافه کردن دو نفر دیگر. است برنارد تاپیه، پدر لورن یکی از میلیاردرهای فرانسوی است اما علاقه ای به سرمایه گذاری در باهم اتحاد کردن های خودروسازی نوپا خواه احیاشده. ندارد ابرخودرو D12 از سال آینده با تیراژ ۳۰ مایه و قیمت/۲ ۳ میلیون دلار برای معیار محور تولید می. شود تاکنون صحبت از دو تیپ دلاژ D12 است که ازطریق گروه خودروسازی نیوپورت بیچ و نمایندگی دلاژ در ساحل غربی به ابتیاع می.
رسد غم حالا تاپیه مجوز کاربرد از این برند را به مدت هفت سال دراختیار دارد و قراردادی بخاطر خرید حق استعمال از این اشتهار تجاری را در سال ۲۰۲۲ تدارک دیده است و منظور دارد مدل دومی را نیز به تولید. برساند این شرکت نیز قصد دارد داخل آینده از توربین انقلابی درون نمونه های اینده استفاده یواش که طی ۱۲ سال توسعه یافته است و از برخی فناوری های نوآورانه آیرودینامیکی بهره می. برد بیشتر:بخوانید اسکوتر برقی خودمتعادل و تاشو UrmO معرفی شدلوسید موتورز، کندرو ترین شارژر خودروهای برقی دنیا را معرفی کردن کردسبک ترین دوچرخه برقی گیتی معرفی شدبرای مقدماتی بار، فروش خودروهای برقی در اروپا از چین پیشی گرفتشانگهای چین؛ اولین قریه گیتی حاضر به تاکسی
یکی از برندهای قدیمی فرانسوی که چنین روندی را طی می کند، دلاژ (Delage) است. لورن تاپیه (Laurent Tapie)، مدیرعامل این مشارکت می گوید که قصد دارد برند دلاژ را احیا بطی ء تا به آرزوهای آدولف لوئیس دلاژ، ملبوس عمل بپوشاند و ثمر این شرکت ابرخودرو Delage D12 است. خودروی دلاژ در مسابقات عطیه بزرگ سال های ۱۹۲۳ و ۱۹۲۴ از پیشرانه ۲ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر یکروز می برد و دلاژ داخل سال ۱۹۲۵ آن را سوپرشارژ کرد و برنده دو مسابقه شد. دلاژ عنوان قهرمانی جهان خودروسازان را در سال ۱۹۲۷ با شناساندن خودروی Type 15 S S 8 و پیشرانه/۱ ۵ لیتری هشت سیلندر خطی سوپرشارژ به مشت آورد و سپس در سال ۱۹۳۸ پیشرانه را به خورجینی ۱۲ استوانه تبدیل رحم اما نتوانست با آن مانور.
دهد دلاژ اصرار بر برتری متخصص داشت و خودروی این شریک شدن که درون سال ۱۹۱۴ قهرمان مسابقات ایندی ۵۰۰ شد، از پیشرانه ۴ سیلندر/۴ ۵ لیتری با دو میل بادامک رو و سوپاپ های فنری، جعبه دنده پنج سرعته با دو دنده اُوردرایو، کلاچ فلزی و ترمز روی هر چهار چرخ بوسیله علاوه ترمز قوطی کنگره یکروز می. برد تو جاده های عمومی، فدایی از بهینه بدنه های خودروهای آن زمان روی شاسی های دلاژ سوار می شدند و از آن ها استعمال می. کردند این برند بین سال های ۱۹۹۶ و ۲۰۱۰ سه گانه بار برنده بهترین ارائه داخل Pebble Beach Concours'd Elegance.
شد ابرخودرو دلاژ D12 با یکروز گیری از روح خودروهای مسابقه ای کلاسیک، برای رانندگی درون جاده نقشه کشی شده. است نقشه کشی این خودرو بوسیله شکلی است که بتواند نزدیک ترین احساس رانندگی به خودروهای فرمول یک را تو خودروهای خیابانی تجربه. درنگ مدیرعامل این برند هم اکنون عزم دارد رکورد سریع العمل ترین خودروی خیابانی را با D12 در پیست نوربرگ رینگ بوسیله دست. بیاورد دو تیپ از ابرخودرو دلاژ D12 وجود خواهد داشت که هر دو از پیشرانه/۷ ۶ لیتری خورجینی ۱۲ ستون تنفس طبیعی با قدرت ۹۹۰ اسب بخار بهره می. برند این پیشرانه توسط دلاژ توسعه یافته و از کمک موتور الکتریکی گمارش شده در درون جعبه کنگره خودکار هشت سرعته تک کلاچه استعمال می. یواش درون نسخه GT که اندازه آن ۱،۴۰۰ کیلوگرم است، اتومبیل الکتریکی ۱۱۰ اسب بخار قدرت تولید می نرم تا غلبه خروجی در مجموع به ۱،۱۰۰ اسب تبخیر. برسد در نمونه Club که روی رانندگی در پیست متمرکز است، وزن خودرو به ۱،۳۰۹ کیلوگرم می رسد و سواری الکتریکی ۲۰ اسب بخار تولید می کند تا قدرت کلی در مجموع به ۱،۰۱۰ اسب بخار برسد و موتور الکتریکی عمدتاً خلال رانندگی تو خیابان ها، کنگره معکوس و پارک کردن کاربرد می. شود مدیرعامل دلاژ می گوید نسخه ی GT سریع تر است، اما تیپ Club که می تواند در زمان/۲ ۸ وقت از حالت ثبات بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و و بیشینه سرعت آن بوسیله ۳۷۵ کیلومتربرساعت می رسد، در پیست سریع تر.
است بنوات (باگور Benoît)Bagur ، مدیر فنی دلاژ، سال های زیادی را در شرکت های سیتروئن اسپرت، سئات و فولکس واگن اسپرت و Ligier گذرانده و ۱۶ عنوان قهرمانی متنوع جهان را با این تیم ها به دست آورده.
است مقاله های:مرتبط نگاه نزدیک به پورشه 959؛ ابرخودروی کلاسیکخودرو کلاسیک Deronda G400 در حراجی به فروش می
رسد پنل های بدنه فیبر کربن با رینگ های فیبر کربنی همراه هستند که برای هدایت جریان هوا و خنک کردن ترمزها، کالبد و چرخ های وحدت یافته ازطریق جهیز تعلیق مقابل دار دوبل سزاوار سرزنش مشاهده بوسیله حکم می. روند تو در کابین، دستگیره های غربیلک فقره برابر الگوی مشت راننده و صندلی فیبر کربنی و حفاظ پا موافق طرح بدن شوفر قالب ریزی شده.
است مدیرعامل برند احیاشده دلاژ می گوید که ۱۰ سرمایه گذار از این شریک شدن حمایت می کنند که چهار نفر از آن ها ظاهرا میلیاردر هستند؛ ولی او به دنبال اضافه کردن دو نفر دیگر. است برنارد تاپیه، پدر لورن یکی از میلیاردرهای فرانسوی است اما علاقه ای به سرمایه گذاری در باهم اتحاد کردن های خودروسازی نوپا خواه احیاشده. ندارد ابرخودرو D12 از سال آینده با تیراژ ۳۰ مایه و قیمت/۲ ۳ میلیون دلار برای معیار محور تولید می. شود تاکنون صحبت از دو تیپ دلاژ D12 است که ازطریق گروه خودروسازی نیوپورت بیچ و نمایندگی دلاژ در ساحل غربی به ابتیاع می.
رسد غم حالا تاپیه مجوز کاربرد از این برند را به مدت هفت سال دراختیار دارد و قراردادی بخاطر خرید حق استعمال از این اشتهار تجاری را در سال ۲۰۲۲ تدارک دیده است و منظور دارد مدل دومی را نیز به تولید. برساند این شرکت نیز قصد دارد داخل آینده از توربین انقلابی درون نمونه های اینده استفاده یواش که طی ۱۲ سال توسعه یافته است و از برخی فناوری های نوآورانه آیرودینامیکی بهره می. برد بیشتر:بخوانید اسکوتر برقی خودمتعادل و تاشو UrmO معرفی شدلوسید موتورز، کندرو ترین شارژر خودروهای برقی دنیا را معرفی کردن کردسبک ترین دوچرخه برقی گیتی معرفی شدبرای مقدماتی بار، فروش خودروهای برقی در اروپا از چین پیشی گرفتشانگهای چین؛ اولین قریه گیتی حاضر به تاکسی